Ja, vi elsker nato-rem

www.timefactors.com ;)

Drar opp denne gamle tråden igjen.

Noen som har tips til natorem med veldig høy stoffkvalitet og meget tett veving?

Kjøpte en original Omega bondnato på Bjerke og elsket den. Dessverre så solgte jeg både klokke og rem like etter.

Tenkte å kjøpe noen nye Omega nato's, men ikke liker jeg fargene, ei liker jeg prisen på 1800-2000 spenn.

Noen som vet om noe med høy kvalitet til en fornuftig penge?
 
Har lyst på Omega-natoen som er svart med tynne røde striper helt ute på sidene. Er ikke så sugen på å betale 2000,- for den, så tittet på Timefactors, bare oransje striper. Noen flere tips? :D
 
Koster 1680,- hos Otteren ;)

Har lyst på Omega-natoen som er svart med tynne røde striper helt ute på sidene. Er ikke så sugen på å betale 2000,- for den, så tittet på Timefactors, bare oransje striper. Noen flere tips? :D
 
Har prøvd den, så VET jo det :D Bare stikker så sykt i gjerrighjertet å kjøpe en NATO-reim som koster like mye som et par av klokkene mine o_O
Det samme tenkte jeg, men var heldig og kom over en til en hyggelig pris her inne. Da var det gjort, og når Bjerke hadde salg her tidligere i år, ble det en sort med røde kanter også..:oops::p
 
  • Liker
Reaksjoner: Gunnar og thue
Det samme tenkte jeg, men var heldig og kom over en til en hyggelig pris her inne. Da var det gjort, og når Bjerke hadde salg her tidligere i år, ble det en sort med røde kanter også..:oops::p

Om jeg kjøper en svindyr klokke der syns jeg jo de kunne slengt med en skarve nylon-rem på kjøpet jeg da ;)
Jeg får vente på neste salg, hvis ikke du selger :cool::D
 
rUS6EjO.jpg