Jaeger-LeCoultre-tråden

Veldig gjennomført og interessant review, @Nessuno79 . Vel verdt å lese.

Har meldt meg inn i Le Club, jeg også :)

07_zpsf6e3a555.jpg
 
Redigert av en moderator:
Modell?

Hei,

Ny på forumet og tenkte å spørre om noen vet hvilken modell dette er og hvilket årstall den ble laget?
unnamed_zps39f01f1a.jpg
 
Jaeger-LeCoultre Grande Reverso Ultra Thin Tribute to 1931.



Det er noe magisk med denne. Takk for flott review @Nessuno79
 
Redigert av en moderator:
Takk for alle takk;)

Har holdt kraftreserven gående mellom 5-8 dager siden jeg fikk den nå, og fikk en gledelig overraskelse når jeg nettopp sjekket opp mot urverket.no ( som den ble stillt mot første gang for 11 dager siden ) og har fra den kom i hus og til nå, et avvik på hele fire sekunder!!!Det er med andre ord slutt med å stille klokkene etter G-shock osv som ligger og skuler på siden av klokkeboksen. Herfra blir Reversoen referansen ;)

Edit: ser ut som den går litt tregt ...har nemlig nå sakket ned til 2 sekunders avvik fra den ble stillt for drøye to uker siden ;) hva blir 2s/14d i avvik pr dag egentlig? Svaret er: lite, hehe. Herregud så glad jeg har blitt i denne
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: MrFinale
På Vulcain visningen fikk jeg ved et uhell prøve både @The Player og @Chalshus sine reversoer på hånden... Stor feil! :p

Denne røk rett inn på ønskelisten, men i hvilken form???

I dag var jeg innom Bjerke for å prøve litt, og konklusjonen er at det er denne jeg skal ha...

JLCGrandeReversoDuoUltraThin-4.jpg


JLCGrandeReversoDuoUltraThin-5.jpg


For en fantastisk klokke... Dette ødelegger da alt som er av langtidsplanlegging.
Noen som vil bytte sin mot et halvt dusin billigere klokker?
 
Redigert av en moderator:
Kom hjem i dag og fant en lapp i postkassen at det hadde kommet en pakke til meg som var for stor for postkassen, og kunne hentes på postkontoret. Kunne ikke huske å ha bestilt noe som helst, og for en gangs skyld var det helt sant når jeg svarte fruen "nei, jeg har ingen anelse hva det er som kommer i posten jeg?"


Ett stk større pakke ble hentet, og overraskelsen stor når jeg så det stod Jaeger LeCoultre på pakken. WTF?
JLC har sendt meg et lekkert og eksklusivt reiseetui i brunt semsket skinn, free og charge. Det må jeg si var en hyggelig overraskelse :)
Ironien vil derrimot ha det til at de to jeg hadde fra nevnte merke nå er solgt begge to, men det blir nok en JLC en gang i fremtiden igjen skal man se.
 
Redigert:
Kan vi som er medlem i LeClub vente oss en slik goodie i posten i nær fremtid mon tro? ;)
 
@Sponon meget mulig, men har nå hatt to registrerte klokker der, og første ble registrert for noen år siden. Men mulig det er noe de har startet opp med nylig;)
 
Redigert av en moderator:
@Sponon meget mulig, men har nå hatt to registrerte klokker der, og første ble registrert for noen år siden. Men mulig det er noe de har startet opp med nylig;)

Har tre registrerte klokker i LeClub, har ikke fått en dritt :mrgreen:

Kult hvis det kommer noe :)
 
Redigert av en moderator:
Registrerte min nylig, det stod klart spesifisert at det skulle komme et eller annet i posten. Krysser fingrene for noe sånt til meg også :)
 
Registrerte min nylig, det stod klart spesifisert at det skulle komme et eller annet i posten. Krysser fingrene for noe sånt til meg også :)

Registrerte min DeepSea nylig, og det kom beskjed om at de skulle sende en "Eksklusiv 2014-2015 katalog" :( Ikke rare greiene hvis det stemmer...
 
Jeg er så fornøyd med denne klokken!

captured_by_snapseed_2_1_zps204f2dfa.jpg


Jeg hadde egentlig ikke så mye mer på hjertet i kveld, god natt :)
 
  • Liker
Reaksjoner: MrFinale
Ikke bare jeg som er fornøyd med JLC virker det som;)
Veldig flott @boenna_69 og @reim
At folk kjøper Rolex fremfor JLC er for meg et mysterium:confused: Med unntak av @Tom Henriksen @MINUTE_REPEATER og @Hopalong de er unnskyldt:eek:

Etter snart to uker med min Reverso 1931 på armen så har jeg kommet til at jeg fint kunne ha levd med bare denne resten av livet. Perfekt på alle måter:D

TedCHFG.png


Leker litt med tanken om å kjøpe noen reimer til skjønnheten og kommer da selvsagt ikke utenom den nydelige Casa Fagliano
HgggTST.png


Jeg har også alltid likt struts. Jeg er det bare jeg som liker den her, eller er jeg på villspor?
UNhZWMY.png


Om noen har noen tips om hvor jeg får tak i de ovenstående så mottas det med stor TAKK;)
 
Redigert av en moderator: