Lyden fra de keramiske kulelagerne til rotoren i enkelte JLC-verk. Synes man det er en godlyd, eller er det noe man kan bli lei av?
Godlyd
Lyden fra de keramiske kulelagerne til rotoren i enkelte JLC-verk. Synes man det er en godlyd, eller er det noe man kan bli lei av?
+1 (etter at jeg fikk bekreftet at det skulle være sånn, vel å merke).Godlyd
Hvor raske er JLC på garanti reprasjoner?Nå begynner jeg å lure på om det er noe med kvalitetskontrollen til JLC. Har kjøpt fem nye klokker derfra de siste 15 månedene, og tre av dem har hatt tildels store problemer. Geophysicen stopper nå på tilfeldige tidspunkter før den starter igjen, Masteren gikk totalt feil i perioder da den var helt ny og stoppa så totalt, og Universal Time mista krona i løpet av den første uka. Er det bare jeg som er ekstremt uheldig? Det skal da virkelig ikke være sånn, særlig ikke når man fronter "1000 timers test" såpass som man gjør.
For en trist tanke. At man ikke kan forvente bedre service eller kvalitetskontroll av et high-end haute horologie navn som JLC, er skremmende.Mine to går som de skal, enn så lenge ...
Foreløpig 8 måneder, men vi får se. Måtte sendes inn, ja. Vet ikke hva skyldfordelingen er mellom AD og JLC.Ett års tid @FMS ? Hvis de ikke roter bort klokken i mellomtiden?
Jeg er selv JLC fanboy, men har inntrykk av at servicetider og kundeservice generelt er helt rævva.
Min Deepsea mistet også kronen, men etter rundt 1,5 år. Det er den som nå har vært inne i 8 måneder.Nå begynner jeg å lure på om det er noe med kvalitetskontrollen til JLC. Har kjøpt fem nye klokker derfra de siste 15 månedene, og tre av dem har hatt tildels store problemer. Geophysicen stopper nå på tilfeldige tidspunkter før den starter igjen, Masteren gikk totalt feil i perioder da den var helt ny og stoppa så totalt, og Universal Time mista krona i løpet av den første uka. Er det bare jeg som er ekstremt uheldig? Det skal da virkelig ikke være sånn, særlig ikke når man fronter "1000 timers test" såpass som man gjør.
Wow... Revurdere kjøp av reverso nå...
Nja.. Har søkt litt på det store internettet, ser ut som service tar evigheter og er priset høyt når den tid kommer. Prisen ville vært til og leve med om det tok en mnd eller to.Tror ikke du trenger å bekymre deg
Nja.. Har søkt litt på det store internettet, ser ut som service tar evigheter og er priset høyt når den tid kommer. Prisen ville vært til og leve med om det tok en mnd eller to.
London.man kan ta med klokker dit og få reparert raskt