Jaeger-LeCoultre-tråden

Den var markert som solgt dagen etter jeg la ut linken her, så var ikke mye tenketid. :p Kunne selv tenkt meg den grønne der.
 
Jeg synes den røde, den grønne og den blå er helt råe. Men den grønne er vel nesten umulig å få tak i nå, så den som ble lagt ut for 5000 pund burde man vel slått til på. Om man ikke slår til på den på chrono24 til 825.000(!!!) da.
 
Kjente jeg fikk akutt kjøpes behov da jeg så den annonsen din Havvo, nå kan jeg angre for at jeg har tømt klokke kontoen :( ( og til ikke klokke relatert formål!)
 
Grande Reverso GMT =

latest
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Var innom JLC-butikken i Old Bond st, og fikk opplyst om at det var de som kjøpte tilbake Tribute Reversoen. De hadde visstnok blitt ganske så sure på Watchfinder fordi de hadde lagt ut klokken til å en såpass lav pris, da de går langt høyere på bruktmarkedet. Eieren av klokken hadde gått bort, og de pårørende og Watchfinder hadde ingen ide om hva de hadde med å gjøre :p

Fikk også se de nye modellene som kom fra i år, mye lekkert der altså! Anbefaler alle å ta turen innom, dersom man befinner seg i London! De har jo utvidet med et lite museum i butikken hvor de har samlet flere signifikante Reversoer og har en hel vegg med de viktigste urverkene utstilt; veldig kult! :)
 
Nå begynner jeg å lure på om det er noe med kvalitetskontrollen til JLC. Har kjøpt fem nye klokker derfra de siste 15 månedene, og tre av dem har hatt tildels store problemer. Geophysicen stopper nå på tilfeldige tidspunkter før den starter igjen, Masteren gikk totalt feil i perioder da den var helt ny og stoppa så totalt, og Universal Time mista krona i løpet av den første uka. Er det bare jeg som er ekstremt uheldig? Det skal da virkelig ikke være sånn, særlig ikke når man fronter "1000 timers test" såpass som man gjør.

Yikes!

Kan vel neppe kalles et representativt utvalg rent forskningsmetodisk, men allikavæl, da! Må si dette var skikkelig skuffende/urovekkende å lese om JLC, mitt favorittmerke.
 
Det der er superkult! Sykt å sitte på 2 grønne reversoer!! Kjenner jeg blir ganske misunnelig, men synes det er skikkelig kult at vi har to stk på sonen nå :D
 
  • Liker
Reaksjoner: uret