Ta en telefon og sjekk - det kan tenkes at bridezilla ikke er helt gal (usannsynlig men allikevel)
Lov å håpe!
Burde i fult alvor være helt ok med dress spør du meg.
Ta en telefon og sjekk - det kan tenkes at bridezilla ikke er helt gal (usannsynlig men allikevel)
Hva er prisen pr. Dag for en strøken bridezilla?Absolutt enig. Men de kan jo også leies..
Hva er prisen pr. Dag for en strøken bridezilla?
Lov å håpe!
Burde i fult alvor være helt ok med dress spør du meg.
Så en fantastisk invitasjon hos en kamerat:
Antrekk menn: smoking/ mørk dress
Antrekk damer: kort og trangt
Asså... Herrene skal være 2 hakk mer formelt kledd enn damene?
Vekker denne tråden til livet igjen!
Skal i et brullyp veldig snart, og ordner med antrekk. Det siste som gjenstår er en smoking skjorte med marcella bryst, og lurer på hvor jeg kan få tak i det i Oslo, uten at det koster skjorta (høhø).
Er det realistisk å få tak i til under 1000 lappen?
Det er for uaktuelt å bestille fra utlandet, da det ikke er sikkert om det kommer i tide.
Det siste som gjenstår er en smoking skjorte med marcella bryst, og lurer på hvor jeg kan få tak i det i Oslo, uten at det koster skjorta (høhø).
Vekker denne tråden til livet igjen!
Skal i et brullyp veldig snart, og ordner med antrekk. Det siste som gjenstår er en smoking skjorte med marcella bryst, og lurer på hvor jeg kan få tak i det i Oslo, uten at det koster skjorta (høhø).
Det er for uaktuelt å bestille fra utlandet, da det ikke er sikkert om det kommer i tide.