Ta en telefon og sjekk - det kan tenkes at bridezilla ikke er helt gal (usannsynlig men allikevel)
Lov å håpe!
Burde i fult alvor være helt ok med dress spør du meg.
Ta en telefon og sjekk - det kan tenkes at bridezilla ikke er helt gal (usannsynlig men allikevel)
Hva er prisen pr. Dag for en strøken bridezilla?Absolutt enig. Men de kan jo også leies..![]()
Hva er prisen pr. Dag for en strøken bridezilla?
Lov å håpe!
Burde i fult alvor være helt ok med dress spør du meg.
Så en fantastisk invitasjon hos en kamerat:
Antrekk menn: smoking/ mørk dress
Antrekk damer: kort og trangt
Asså... Herrene skal være 2 hakk mer formelt kledd enn damene?
Vekker denne tråden til livet igjen!
Skal i et brullyp veldig snart, og ordner med antrekk. Det siste som gjenstår er en smoking skjorte med marcella bryst, og lurer på hvor jeg kan få tak i det i Oslo, uten at det koster skjorta (høhø).
Er det realistisk å få tak i til under 1000 lappen?
Det er for uaktuelt å bestille fra utlandet, da det ikke er sikkert om det kommer i tide.
Det siste som gjenstår er en smoking skjorte med marcella bryst, og lurer på hvor jeg kan få tak i det i Oslo, uten at det koster skjorta (høhø).
Vekker denne tråden til livet igjen!
Skal i et brullyp veldig snart, og ordner med antrekk. Det siste som gjenstår er en smoking skjorte med marcella bryst, og lurer på hvor jeg kan få tak i det i Oslo, uten at det koster skjorta (høhø).
Det er for uaktuelt å bestille fra utlandet, da det ikke er sikkert om det kommer i tide.