Med fare for å virke veldig stigmatiserende ville jeg foreslått Hublot @Santos-Dumont
Fikk et interessant spørsmål i dag: Hvis man skal fremstille en harry og nyrik mann i f.eks. en film - hvilken klokke utstyrer man vedkomne med? Selv landet jeg med skam å melde på en helgull eller TT sub med blå skive, men i ettertid tenker jeg at jeg kanskje var litt rask på avtrekkeren. De jeg har møtt med sånne ur, har jo stor sett vært fabelaktige mennesker.
På den andre side, så handler det jo på film ofte om å forsterke fordommer, og fordommen ute blant folk er vel at man som nyrik og harry ofte lander på en Rolex. Eller?
Har besøkt Watcfinder sin butikk i nærheten av The Bank. Bruktprisene er omtrent det du kan få box fresh av en norsk AD i god stemning
Har vel aldri følt meg mer harry enn med denne på armen, overgår Sub TT en høy gang! Følte jeg utstrålte alt jeg ikke vil være...:Fikk et interessant spørsmål i dag: Hvis man skal fremstille en harry og nyrik mann i f.eks. en film - hvilken klokke utstyrer man vedkomne med? Selv landet jeg med skam å melde på en helgull eller TT sub med blå skive, men i ettertid tenker jeg at jeg kanskje var litt rask på avtrekkeren. De jeg har møtt med sånne ur, har jo stor sett vært fabelaktige mennesker.
På den andre side, så handler det jo på film ofte om å forsterke fordommer, og fordommen ute blant folk er vel at man som nyrik og harry ofte lander på en Rolex. Eller?
Da er det game over. Eller gikk jeg 5 på en dustete aprilspøk? Mest sannsynlig...
https://monochrome-watches.com/brea...acked-under-pressure-of-swiss-watch-industry/
Ha ha! Nå går jo tiden i en stigende sekvens, så da viser vel feltet heller verdi-økningen på en vintage RolexHva er den nedtellingen til Sjöö sandstrøm som går øverst på siden her hele tiden? Eller kanskje det er verdifalle på hver klokke når man forlater butikken?