Avvik i 6 posisjoner. (Sek. per dag)
Skive opp
Skive ned
9, 6, 3 og 12 opp
Gj.snitt
De tre nederste er jeg litt usikker på.
Edit. Ikke innenfor COSC hvis det var det du lurte på. Tydeligvis et Breitling-verk, så det er ikke innenfor.
@JoLu har vel erfaring med dette, men han brukte en amerikaner hvis jeg ikke tar helt feil.
Avvik i 6 posisjoner. (Sek. per dag)
Skive opp
Skive ned
9, 6, 3 og 12 opp
Gj.snitt
De tre nederste er jeg litt usikker på.
Edit. Ikke innenfor COSC hvis det var det du lurte på. Tydeligvis et Breitling-verk, så det er ikke innenfor.
Virkelig tøff. Første bildet gav inntrykk av en noe "snekrere" klokke enn de øvrige bildene viser. Dette er jo egentlig et slagvåpen! Kanskje ikke dette som ansees som dressur!
Her har vi er klenodium av historisk verdi, med tilsvarende pris!
8
http://www.ebay.com/itm/VINTAGE-VDB...108031?hash=item465ebc473f:g:7EwAAOSwx6pYtJE7
Klokken som gikk gjennom den 1200Bar(12000m) test hos Fraunhofer.
Vis vedlegg 35837
Deilig å vite når man skal dypere enn Marianer-gropa
Min påstand er at disse ekstreme dybdesertifiseringene til klokkene gjør mest suksess i skrytesammenhenger. Og det er jo greit det!
Det er de færreste av oss som går under 10 meters dyp. Slag mot vannet skal tåles med 25/50 meter sertifisering.
Men det er greit å være på den sikre siden. Spesielt når et pent design følger med på kjøpet.
8
Min påstand er at disse ekstreme dybdesertifiseringene til klokkene gjør mest suksess i skrytesammenhenger. Og det er jo greit det!
Det er de færreste av oss som går under 10 meters dyp. Slag mot vannet skal tåles med 25/50 meter sertifisering.
Men det er greit å være på den sikre siden. Spesielt når et pent design følger med på kjøpet.
8
40 meter er en grense for fritidsdykkere som ikke holder på med blandingsgasser.
Jeg hadde ikke vært komfortabel med en 50 meters sertifisering