Er vel forskjell på en høyprofilert galleritråd, kontra en og annen?Hvis du skal slette alle trådene som inneholder bilder av klokker som det ikke er betalt moms på tror jeg ikke det blir mange tråder igjen på TS.
Er vel forskjell på en høyprofilert galleritråd, kontra en og annen?Hvis du skal slette alle trådene som inneholder bilder av klokker som det ikke er betalt moms på tror jeg ikke det blir mange tråder igjen på TS.
Er vel forskjell på en høyprofilert galleritråd, kontra en og annen?
FølgefeilSiden det tydeligvis gjelder flere klokker er det jo rart at han sier at han gjorde en feil. Han må jo ha gjort flere feil
Hvis du skal slette alle trådene som inneholder bilder av klokker som det ikke er betalt moms på tror jeg ikke det blir mange tråder igjen på TS.
Har du en PDF av artikkelen til skrekk og advarsel?
Saken gjelder jo et tidligere meget høyt profilert (ex)TS-medlem med en heftig samling......
Fått med meg dette på trf jeg også. Og forsovet når jeg var i London ved nyttår. Virker på meg som om dette i all hovedsak gjelder UK. Flere som skriver at SS sub er tilgjengelig over disk i feks NY.
Men, det er jo vistnok ventelister her hjemme på SS sub også. Jeg synes bruktprisene på sub er helt spinnville. Ikke mange tusenlappene forskjell på butikkny med litt rabatt og en 3-4 år gammel polert klokke.
Nå har de jammen klart å kombinere to ting jeg er veldig glad i.
Klokker og whisky.
Er litt usikker på om verden trenger en whiskyklokke da...
https://thewhiskeywash.com/whiskey-...y-becomes-component-super-fancy-whisky-watch/