Det er noe med benevnelsen 'flat four'. Det er vel en mikroskopisk forskjell mellom 4-tallene på bezel som gir et latterlig premium.Vis vedlegg 57991 Vis vedlegg 57992 Noen som kan forklare meg hvorfor den ene koster dobbelt så mye som den andre?
Det er noe med benevnelsen 'flat four'. Det er vel en mikroskopisk forskjell mellom 4-tallene på bezel som gir et latterlig premium.Vis vedlegg 57991 Vis vedlegg 57992 Noen som kan forklare meg hvorfor den ene koster dobbelt så mye som den andre?
Hæ. Er ikke "den" til 150K bundlet med en Sea-Dweller, da - slik at der er ikke 16610LV alene som koster 150K?Vis vedlegg 57991 Vis vedlegg 57992 Noen som kan forklare meg hvorfor den ene koster dobbelt så mye som den andre?
Står bare nevnt en Submariner i teksten og er kun bilder av en Submariner. Lurte på det selv men siden kun var info om en klokke tolket jeg det som at prisen kun er for Submariner.Hæ. Er ikke "den" til 150K bundlet med en Sea-Dweller, da - slik at der er ikke 16610LV alene som koster 150K?
Står bare nevnt en Submariner i teksten og er kun bilder av en Submariner. Lurte på det selv men siden kun var info om en klokke tolket jeg det som at prisen kun er for Submariner.
Ja vi kan nok være enig om det men prisene på disse synes jeg er latterlig høye , kunne jo snakket disse opp og tjent på det selv - but NOT. De tidlige har ingen inskripsjon (rehaut) rundt skiven.Det er noe med benevnelsen 'flat four'. Det er vel en mikroskopisk forskjell mellom 4-tallene på bezel som gir et latterlig premium.
Den er bestilt, men fremdeles ikke mottatt. Regner med å ha den inne i løpet av de neste fire ukene.Noen som har hørt om når vi kan forvente å se Longines sin Heritage 1945 i hyllene her til lands? @JørgenO
Artikkel i dagens Motor
Vis vedlegg 59142
Er det du som bestemmer hvilke klokker du skriver om @Jon Henrik eller er det noen andre?
Vil tro denne kommer til å bli flippet heftig rundt her inne om noen måneders tid. Oris har levert mye interessant i det siste...
Vil tro denne kommer til å bli flippet heftig rundt her inne om noen måneders tid. Oris har levert mye interessant i det siste...
Hvilke ur har antimagnetisk urverk, utover Milgauss, AT Bumblebee og IWC Ingenieur?
Hvilke ur har antimagnetisk urverk, utover Milgauss, AT Bumblebee og IWC Ingenieur?