Klokkecafé – løst og fast om klokker

Hæ. Er ikke "den" til 150K bundlet med en Sea-Dweller, da - slik at der er ikke 16610LV alene som koster 150K?
Står bare nevnt en Submariner i teksten og er kun bilder av en Submariner. Lurte på det selv men siden kun var info om en klokke tolket jeg det som at prisen kun er for Submariner.
 
Står bare nevnt en Submariner i teksten og er kun bilder av en Submariner. Lurte på det selv men siden kun var info om en klokke tolket jeg det som at prisen kun er for Submariner.

Det var vel tidligere 2 klokker i den annonsen, en 116600 til 88500 og denne flat four til 150k. Seadwelleren har nok blitt solgt
 
Det er noe med benevnelsen 'flat four'. Det er vel en mikroskopisk forskjell mellom 4-tallene på bezel som gir et latterlig premium.
Ja vi kan nok være enig om det men prisene på disse synes jeg er latterlig høye , kunne jo snakket disse opp og tjent på det selv - but NOT. De tidlige har ingen inskripsjon (rehaut) rundt skiven.
 
Noen som har hørt om når vi kan forvente å se Longines sin Heritage 1945 i hyllene her til lands? @JørgenO

landing-1920x1280-the-longines-heritage-1945.jpg
 
Artikkel i dagens Motor
Vis vedlegg 59142

Er det du som bestemmer hvilke klokker du skriver om @Jon Henrik eller er det noen andre?

Bestemmer selv, men har en tanke om at det bør være klokker som enten har en "macho-link", inneholder en eller annen teknisk nyvinning, eller er bang for the buck. Altså, for at det forhåpentligvis skal være litt interessant for både klokkefolk og sivile.