Har hatt en 510 i kikkerten en stund nå, og skjønner at det kommer til å bli en nokså populær modell. Det jeg lurer på er om dere tror det blir nødvendig å sette seg på liste/forhåndsbestille for å få tak i en innen rimelig tid?
Har hatt en 510 i kikkerten en stund nå, og skjønner at det kommer til å bli en nokså populær modell. Det jeg lurer på er om dere tror det blir nødvendig å sette seg på liste/forhåndsbestille for å få tak i en innen rimelig tid?
Surfer på Finn og kommer over denne annonsen fra Briljant Watches. I annonsen oppgir Johnny at klokken har 42mm diameter, men er ikke dette bezelen til en 45mm? Mulig Omega Planet Ocean har hatt ulike bezeler underveis, men jeg var trodde 42mm og 45mm hadde ulike bezeler, og at denne bezelen tilhører 45mm modellen. Er jeg helt på jordet?
Illustrasjoner skamløst stjålet fra nettet:
42 mm
45 mm
Noen her som kan forklare hvordan de har kommet frem til til en pris på 241k SEK?
For all del, fin klokke og special edition, men kan et ETA verk være verd så mye?
Link til annonsen.
Hei! Kjøpt meg ny klokke, av merket Adriatica. Skinn-rem, Shappire crystal og mener den har et sveitsisk SELITA urverk.
Selv har jeg aldri før vært borti dette merket, så lurer på om noen har kjennskap eller hørt om merket?
Og hva denne klokka har i verdi. Har papirer på den.
Legger ved et lite mobilbilde:
Takker for svar!
Ny kronograf fra Raymond Weil. Hva mener folket? Personlig synes jeg den ser meget pen ut, men jeg lurer litt på størrelsen på kronen da jeg synes den er litt stor på min RW (den stikker litt ut på nedsiden av klokken).
Maestro 4830-PC5-05658 Mens Watch - Maestro Automatic chronograph Rose gold on leather strap silver dial | RAYMOND WEIL Genève Luxury Watches
Ser den selges for ca 2900$ her:
| Diamond Cellar | Columbus and Dublin, OH
Med moms blir det jo litt.. og det er vel sansynligvis snakk om et eta-verk. Men det finnes jo klokker med eta-verk som er mye høyere priset..
Edit: Håper forøvrig de enten har tatt seg bryet med å dekorere urverket litt eller evt droppet innsyn..