Klokkecafé – løst og fast om klokker

Noen som kjenner til denne klokka? Usedvanlig tøff El Primero.

WatchNet: Trading Post: ZENITH DE LUCA All Original PANDA DIAL $2995

luca3_zpsb384b28b.jpg

Tøff klokke. Dog har jeg aldri sett dem med mercedes visere og oysterlenke før:p
 
veldig imponert over min nye PO 8500
den har gått +8 sekunder nå på nøyaktig 7 døgn
det må vel være godkjent:D
 
Kjøpte en Steinhart GMT Ocean 1 med Pepsi bezel her forleden og bezelen er litt rufsete så tenker å bytte den ut. Klarer ikke å bestemme meg for Coke eller sort. Pepsi blir litt lite allsidig i forhold til de to andre synes jeg. Sort finnes også som keramisk. Den keramiske kommer over tollgrensa også så den blir ca 450kr, alu knappe 150kr. Verdt det?

Skjermbilde2013-11-04kl224515_zpsea67dc71.png

Skjermbilde2013-11-04kl224535_zps5ce5de4d.png

Skjermbilde2013-11-04kl224551_zps21e7517a.png
 
Redigert:
Linde Werdelin

Lurer på om noen har vært borti Linde Werdelin?
Jeg kom over dette merket en dag og synes klokkene er veldig kule. Litt moderne industriell design er jo ikke akkurat hverdagskost i klokkeverdenen. Et friskt pust, men ikke veldig billig. Klokkene koster fra ca 10 000 CHF og oppover.









 
Kjøpte en Steinhart GMT Ocean 1 med Pepsi bezel her forleden og bezelen er litt rufsete så tenker å bytte den ut. Klarer ikke å bestemme meg for Coke eller sort. Pepsi blir litt lite allsidig i forhold til de to andre synes jeg. Sort finnes også som keramisk. Den keramiske kommer over tollgrensa også så den blir ca 450kr, alu knappe 150kr. Verdt det?

Skjermbilde2013-11-04kl224551_zps21e7517a.png

Pepsi'n! Helt klart!
Den sorte ser helt klart mest nøytral og slikt, men designet på Pepsi'n var veldig stilig.
Det enkleste er å sammenlikne med Rolex sin, som er delt 50/50 rød/blå. Steinhart sin løsning her var veldig stilig og gir designet en helt ny og fin vri! Litt blå-farve er også passe circus! Den er tingen!

8-D
 
Pepsi'n! Helt klart!
Den sorte ser helt klart mest nøytral og slikt, men designet på Pepsi'n var veldig stilig.
Det enkleste er å sammenlikne med Rolex sin, som er delt 50/50 rød/blå. Steinhart sin løsning her var veldig stilig og gir designet en helt ny og fin vri! Litt blå-farve er også passe circus! Den er tingen!

8-D

Hvis jeg forstår deg rett, så tror jeg du blir lurt av skyggen på bildet. Steinhart sin er også splittet 50/50 :)
 
Hvis jeg forstår deg rett, så tror jeg du blir lurt av skyggen på bildet. Steinhart sin er også splittet 50/50 :)

=8-O
WOW!!!

Det er jo egentlig litt kult! At jeg ble lurt altså!

Men...... tja..... kanskje gå for Pepsi til tross for lureriet....?
Rolex har aldri lurt meg!
Hvordan har Steinhart klart det....

:cool:
 
Hehe, er nok bare skyggen ja. Joda, pepsi er fin den, men da helst på lenke og helt sikkert en vinner på sommeren. Men lenke på 22mm lugs blir for voldsomt til de puslete armene mine så den går helst på skinn og nato. Er nok coke eller sort det står mellom, hadde vært enklere med tydeligere bilder for å sammenligne finishen mellom keramisk og alu.