Klokkecafé – løst og fast om klokker

Altså.... så du?.. ehhhh... ja, ok!? men?... hmmm...... ja.

Manipulerende svin var en god beskrivelse da, det skal du ha for!

#ekteklokkeglede :)
 
via ABlogToWatch. Snasen chrono fra Alpina.

Alpina-Grand-Cayman-040.jpg


Alpina-Grand-Cayman-041.jpg


Alpina-Grand-Cayman-042.jpg


wm7-alpina-130_heritage_pilot_chronograph-B.jpg
 
[video=youtube;AkJvGVardFI]http://www.youtube.com/watch?v=AkJvGVardFI[/video]

En winder deres bedre halvdel godkjenner kanskje? Helt til hun hører prisen selvsagt, som ligger på omtrent 1200 CHF
 
Under dagens forelesning i faget Internasjonal Markedsføring ved BI; foreleser mener at Certina og Rolex har samme produksjonskost :mad:
 
Jeg slo hardt i bordet og satt vedkommende på plass! Hehe, nei lot det gli forbi, det nytter ikke å påvirke "de lærde" :p
 
Vaksine mot "flippesyken"?

Jeg sparer for harde livet til min første ordentlige klokke og har derfor begynt å lese mye inne på forumet her. Det som slår meg, er at jeg allerede leter etter nye klokker i prisklasser over som jeg kanskje kan "flippe" meg oppover til. Dette skjer altså før første klokke er i hus. Jeg har forstått at det er flere her på TS som lider av denne sykdommen. Finnes det noen vaksine eller medisiner mot denne sykdommen, eller er dette en kronisk tilstand man aldri kommer ut av?
 
Jeg sparer for harde livet til min første ordentlige klokke og har derfor begynt å lese mye inne på forumet her. Det som slår meg, er at jeg allerede leter etter nye klokker i prisklasser over som jeg kanskje kan "flippe" meg oppover til. Dette skjer altså før første klokke er i hus. Jeg har forstått at det er flere her på TS som lider av denne sykdommen. Finnes det noen vaksine eller medisiner mot denne sykdommen, eller er dette en kronisk tilstand man aldri kommer ut av?

For enkelte av oss er en Patek løsningen, men ikke for alle - eller hva @The Player ?
 
Redigert av en moderator: