Klokkecafé – løst og fast om klokker

Mmmm!

x1500x1000_HODINKEEPhillipsAuctionOneEvent-18.jpg
 
Nei nei nei!!!! får ikke lov til å bruke den på noe mindre en 20mm. med mindre du heter james bond da, og da har du sikkert råd til en service på 26 lapper!
 
Finnes det helt enkle "Nato"-remmer som er like i stilen som en Perlon-rem? Det jeg mener med det, er en rem som ikke har alle metallringene som en Nato-rem har og som ikke legger seg dobbelt. Det skal altså kun være spennen som er av metall (slik som Perlon) mens resten har fargene og utførelsen til en Nato-rem. Slik som den "ekte" James Bond remmen...

Håper det var forståelig:)
 
Finnes det helt enkle "Nato"-remmer som er like i stilen som en Perlon-rem? Det jeg mener med det, er en rem som ikke har alle metallringene som en Nato-rem har og som ikke legger seg dobbelt. Det skal altså kun være spennen som er av metall (slik som Perlon) mens resten har fargene og utførelsen til en Nato-rem. Slik som den "ekte" James Bond remmen...

Håper det var forståelig:)

Zulu-rem med to ringer er nesten der, men har jo altså litt ekstra metall som fungerer som keepere. Finnes også et par zulu-remmer som har keeper av stoff.
 
Finnes det helt enkle "Nato"-remmer som er like i stilen som en Perlon-rem? Det jeg mener med det, er en rem som ikke har alle metallringene som en Nato-rem har og som ikke legger seg dobbelt. Det skal altså kun være spennen som er av metall (slik som Perlon) mens resten har fargene og utførelsen til en Nato-rem. Slik som den "ekte" James Bond remmen...

Håper det var forståelig:)

Maratac lager slike, Mil-series kaller de dem. Tror ikke de sender direkte til Norge, men det skal være andre nettbutikker som selger for de.

milmi64.jpg


Finnes i andre farger også.

Jeg har en i sort og kvaliteten er bra.

http://www.countycomm.com/nylonbands.html