Hvilke ur har antimagnetisk urverk, utover Milgauss, AT Bumblebee og IWC Ingenieur?
Er ikke alle Omegas Master-Coaxial antimagnetiske opp til 15000 gauss?
Vis vedlegg 61065 Nesten så man gikk på en smell
Hadde man hatt muligheten til å få 1 av de 15 utgavene skulle jeg sørget for århundrets unboxing!
Hadde man hatt muligheten til å få 1 av de 15 utgavene skulle jeg sørget for århundrets unboxing!
Haha, tenkte akkurat det sammeIkke glem at du også ville fått flere dollar i avslag på den notebook'en også! Fristende!
8
Vil tro denne kommer til å bli flippet heftig rundt her inne om noen måneders tid. Oris har levert mye interessant i det siste...
Så langt jeg vet er det kun Omegas verk som er antimagnetiske i den forstand at de verken stopper eller får gangen påvirket av magnetisme uten noen form for ytre beskyttelse. Andre merker tar i bruk en innerkasse av jern rundt verket som beskytter mot magnetisme. Denne vil normalt beskytte opp til maks 1.500 gauss. IWC har dette både på Ingenieur serien og Pilot serien med unntak av modeller som har innsyn til verket gjennom baklokket.Hvilke ur har antimagnetisk urverk, utover Milgauss, AT Bumblebee og IWC Ingenieur?
Takk for svar! Det ser ut til å måtte bli Omega da gittSå langt jeg vet er det kun Omegas verk som er antimagnetiske i den forstand at de verken stopper eller får gangen påvirket av magnetisme uten noen form for ytre beskyttelse. Andre merker tar i bruk en innerkasse av jern rundt verket som beskytter mot magnetisme. Denne vil normalt beskytte opp til maks 1.500 gauss. IWC har dette både på Ingenieur serien og Pilot serien med unntak av modeller som har innsyn til verket gjennom baklokket.
Men, gjelder det 8500-verket også? Eller er det kun Master CoAxial som har denne antimagnetiske evnen? @JørgenOTakk for svar! Det ser ut til å måtte bli Omega da gitt
Men, gjelder det 8500-verket også? Eller er det kun Master CoAxial som har denne antimagnetiske evnen? @JørgenO
Så langt jeg vet er det kun Omegas verk som er antimagnetiske i den forstand at de verken stopper eller får gangen påvirket av magnetisme uten noen form for ytre beskyttelse. Andre merker tar i bruk en innerkasse av jern rundt verket som beskytter mot magnetisme. Denne vil normalt beskytte opp til maks 1.500 gauss. IWC har dette både på Ingenieur serien og Pilot serien med unntak av modeller som har innsyn til verket gjennom baklokket.