Tramper like godt ut i det...
Liker ikke 36mm eller mindre Rolex... Syntes det ser feil og puslete ut på armen! Heller ingen stor fan av Explorer 2...
- Herreklokker med diamanter, med mindre du ikke også har en hvit puddel.
....................Og til sist, hvorfor måtte IWC kalle den tidvis nydelige gerald genta kreasjonen sin for "ingenieur" istedet for noe litt mer tvetydig som f'eks milgauss? Hadde du kjøpt en Rolex "accountant" eller en breitling "key account manager"? Jeg har med ingeniører å gjøre hver dag på jobb, jeg vil ikke ha en på armen.
Liker ikke Grand Seiko.
Jeg bryr meg ikke om hvor perfekte urverkene er, det blir som å dra til bilforhandleren og kjøpe en "Grand Hyundai"
Liker ikke Grand Seiko.
Jeg bryr meg ikke om hvor perfekte urverkene er, det blir som å dra til bilforhandleren og kjøpe en "Grand Hyundai"
Samtidig som jeg er igang, dressklokker på over 40mm. All implisert sofistikasjon og eleganse forsvinner rett ned i søpla når man har en pizza på armen.
Og til sist, hvorfor måtte IWC kalle den tidvis nydelige gerald genta kreasjonen sin for "ingenieur" istedet for noe litt mer tvetydig som f'eks milgauss? Hadde du kjøpt en Rolex "accountant" eller en breitling "key account manager"? Jeg har med ingeniører å gjøre hver dag på jobb, jeg vil ikke ha en på armen.
Hadde helt sikkert klart å leve med denne ... og en puddel