Klokkespotting

Stemmer det, Anders :)

Må nok få tak i sesong 6 ASAP ja!
Er jo Jeremy som bærer hele serien spør du meg, uten han ville det vært noe helt annet. Raske, frekke og morsomme kommentarer fra den karen altså :mrgreen:

161759780_9b8dd26f37.jpg
 
Lloyd! Go buy me a stainless rolex!

Ari Gold = God!

Satt ved siden av en engelskmann på toget i dag med en gull og keramisk Hublot Big Bang. Morsomt at han spottet Monsteren min på nato før jeg spottet Big Bangen hans
 
I dagens DN, Tor Olav Trøim med Hublot Big Bang.

På CNN i dag, fra en av ukens Jon Stewart-program, intervju med Lance Armstrong iført en automatisk Panerai på rem. Armstrong har vist seg med forskjellige Paneraier tidligere.

Har noen andre lagt merke til klokkene den dynamiske duoen French og Moland har på seg under "rettssakene" i Afrika? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=590607

Det ser ut som om de har handlet på det lokale markedet 8)
 
Sponon skrev:
Noen som følger med på Entourage?
Kjøpte sesong 5 på DVD her om dagen, benka meg ned med brus, chips og snus :p
Der er det forøvrig mange bra klokker å spotte, men i denne episoden så var det ekstra mye fokus på nettopp klokker.
Jeremy Piven fikk en Audemars Piguet Royal Oak i helgull i forbindelse med en ny jobb :eek:
Senere samme dag skulle han ha møte med en klient/partner, og sendte assistenten ut for å kjøpe en ny Rolex.
Quote: "Here, take my card and go and buy me a stainless Rolex"

Jeg digger den serien, og Jeremy´s karakter er helt RÅ :mrgreen: :mrgreen:

ari8800psd.jpg

audemars-piguet-royal-oak-25960OR.OO.1185OR.01_LRG.jpg

Hvilken episode var det dette var i sa du?
 
De to hendelsene var ikke i samme episode. Han fikk AP'en i S05E07, og ba om Rolex'en i S05E09...
Er enig i at det er en fet serie, og Ari er konge! 8)
 
Kan stemme det som Hillmar sier.
Det var ikke tidlig i sesongen, det er jeg sikker på.
 
Hillmar skrev:
.... Ari er konge! 8)

Jeg håper inderlig jeg slipper å lese den setningen flere ganger i livet. :)

Ellers zappet jeg innom "Men in Black" i går kveld, og rakk akkurat å se Will Smith iføre seg uniformen for romvesenjegere: Sort dress, wingtip brogues og Hamilton Electric på armen.
 
Trane skrev:
Hvem er først til å spotte dagens Obama-watch ?

Obama gikk med en Tag heuer 1500 i flere år. Han har også en klokke fra secret service med deres logo på. Han har også fått en nydelig klokka fra Vulcain, som har skapt tradisjon ved å gi alle presidenter en klokke fra deres merke.
Jeg så på pressemøtet til Obama og Stoltenberg og fikk et glimt av en svart rem, men fikk ikke sett klokken. Jeg ble ikke klokere av dette da Obama bruker alle sine klokker på svart rem :)

Linker til klokkene til Obama:

http://www.nettavisen.no/lxus/article2682379.ece

http://www.onthedash.com/docs/obama.html
 
Hopalong skrev:
Hillmar skrev:
.... Ari er konge! 8)

Jeg håper inderlig jeg slipper å lese den setningen flere ganger i livet. :)


Det skal vel dø mange kongelige før Ari kommer først i arverekken. Men mens du er inne på den Ari, så kom jeg på at jeg har sett han med en klokke som du har, bare annen farge og størrelse (tror jeg).




En blå seamaster.
 
På jobben idag har jeg sett noe moro!

Først spottet jeg en dame med en Rolex air king,
så noen få timer senere spottet jeg en mann med en AP Royal Oak.

Jeg spurte han om han var intressert i klokker, han svarte ikke på spørsmålet mitt, men lurte på hvorfor jeg spurte han om det. Så sa jeg at jeg hadde sett klokken hans, hvorpå han lurte på om jeg visste hva slags klokke det er.
Han var tydelig imponert over at jeg visste hva det var og han mente det ikke var så mange i Norge som visste om denne klokken. Jeg fikk desverre ikke tid til å snakke mere med han, men jeg tror nok han hadde hatt godt av å komme inn på denne siden med oss likesinnede!
 
Observerte en IWC Big Pilot 5004 ute igår. Tok en sjanse og spurte om vedkommende var interessert i ur. Hadde vel kanskje håpet på at det var en karene herfra, men responsen var ikke helt på WIS nivå.. Verdt et forsøk i alle fall. :D
 
Var i et møte på mandag (21.12) i Bergen.
Rundt bordet var vi 9 personer og følgende var å se: Min egen Monaco, TAG Heuer Carrera chrono, TAG Heuer SLR, Breitling Superocean Heritage Chrono, Breitling Montbrilliant legende og Breitling Chronomatic 49.
Bra møte... :mrgreen:
 
Merker meg at Børge Ousland kjører Panerai (DN fra 02.01.2010) Vanskelig å se hva det er dog.