Klokkespotting

Før hjernen slo til med "When will I be famous" på full styrke...
Takk for den. Takk skarru f.. meg ha.

Trøsten er at jeg først tenkte på "I'm too sexy" med Right said Fred da jeg så det bildet, og den er jo på en irriterende måte litt kul :)
 
Så et reportasjebilde av Lasse Kjus her om dagen hvor han hadde en steel diver med gummirem røde tall(var et lite og uskarpt bilde men..)

Noen som vet hvilken klokke han bruker?Kanskje noe sponsor....
 
Så et reportasjebilde av Lasse Kjus her om dagen hvor han hadde en steel diver med gummirem røde tall(var et lite og uskarpt bilde men..)

Noen som vet hvilken klokke han bruker?Kanskje noe sponsor....

Har observert ham tidligere med noe som ligner sterkt på en Hublot.
 
Mesternes mester 2011

Etter spørsmål fra venner mener jeg å ha identifisert klokken mange av deltagerne bruker i Mesternes mester 2011:

Tissot T-Touch Expert med orange gummirem og svart karbonskive (T013.420.17.207.00).
Man kan se at tallene 9-12-3 synes og at bezel er i lys metall.
Mulig at det er flere versjoner hos deltagerne, men den over er sett på Kai Stenshjemmet og Liv Grete Poiree.
De andre Tissot-klokkene med orange rem har enten annen bezel eller ikke tall på skiven.

HaakonS

PS. Selv om jeg i utgangspunktet liker mekaniske ur synes jeg at Sea-Touch er fin.
 
Gull-Hublot på sort skinnrem på en kollega i dag. Den var ganske clean, kanskje Hublot Classic?
 
bretiling.jpg


kompis sin breitling i Trysil
 
Ari Behn

Noen som så klokken til Ari Behn på "Ari og Per" nå fredag? Han flashet noe Omega-liknende i et sekund på første besøk hos en Barcelonatranse.
Har ikke rukket å sjekke NRK Nett-TV enda. Will do.

Edit - fant det. På ca 80 % i programmet (viste ikke tid), når Ari tar på parykken. Omega Seamaster Diver?

Andy
 
Noen som så klokken til Ari Behn på "Ari og Per" nå fredag? Han flashet noe Omega-liknende i et sekund på første besøk hos en Barcelonatranse.
Har ikke rukket å sjekke NRK Nett-TV enda. Will do.

Edit - fant det. På ca 80 % i programmet (viste ikke tid), når Ari tar på parykken. Omega Seamaster Diver?

Andy

Beklager at jeg ikke kan hjelpe. Det programmet så jeg 5 minutter av første episoden før jeg skrudde av :p

Håper ikke det har gått lisenspenger med til å lage det...
 
jayeff: Ta det helt med ro. De har kun brukt pengene Märtha har tjent på mersalget (dvs.. alt.) ved å kunne kalle seg prinsesse. Enda bra tittelen er gudegitt og ikke noe folket har gitt.. Ha. Ha.

Ughh. :p
 
Han (Ari) har en Omega SMP. Jeg synes programmet har stor underholdningsverdi.
Og jeg er glad han ikke har latt seg ødelegge av alle som vil tvinge han inn i deres eget bilde av hvordan man skal være. Han er en fargeklatt og programmet er ganske mye morsommere enn Beat for beat og alt det andre meningsløse klisset.:D
 
Ari er en bra fyr - morsom og vellaget serie :cool:

Noen som så hvilken klokke Ailo Gaup hadde i Mesterenes mester i går? IWC?
Mener han er hekta på klokker ..
 
Panerai på side 34 i Finansavisen i dag.
Jeg overlater det til noen andre å finne ut hvilken modell det er...
 
Han (Ari) har en Omega SMP. Jeg synes programmet har stor underholdningsverdi.
Og jeg er glad han ikke har latt seg ødelegge av alle som vil tvinge han inn i deres eget bilde av hvordan man skal være. Han er en fargeklatt og programmet er ganske mye morsommere enn Beat for beat og alt det andre meningsløse klisset.:D


Frodo, du glemte: :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Mer Ari på tv og raskere får vi Harald i eksil og Siv som president. :mrgreen: