Er det mye uoriginale deler tro? Til 1800 EUR, kan man ikke få mange originaldeler. Bare kassa til DSSD koster vel noe sånt.
Rolex Sea dweller - FINN Torget
Er ikke dette på kanten til kriminelt? Send mail til Rolex så får han vel politiet på nakken ?
Håper ingen med TS medlemskap kjøper denne søpla! Ikke ofte jeg er så slem og kategorisk i mine innlegg, men makan til skitt! Iallfall ærlig nok til å si at en del av delene er uoriginale. De papirene denne klokken kommer med er ikke verdt ei sur sild.
Edit: krise med slike klokker i omløp! Om den ser bra ut er det lett å bli lurt
Kanskje vi skal sette i gang et spleiselag, så den slipper å havne på markedet som ekte. Så kan vi gravlegge den på bunn av oslofjorden over noen gravøl??? *tørst*
Han her har visst blitt litt ivrig etter responsen han fikk på forrige Sub han la ut mistenkelig billig på finn.
Rolex Submariner Klokker - FINN Torget
Skal du høre med han igjen @Salvesen?
Spent på om selger er interessert i å møte med klokkene hos AD, og om han i det hele tatt har alle disse 25 fysisk hos seg.
Forøvrig pussig at han har avbildet en Daydate i annonsen om Submariner klokker..
Nå med flere bilder. Er det ikke mye rart her, feil forstørring av dato f.eks.?
Rolex Submariner, GMT II og Two Tone DateJust Klokker - FINN
Er det ikke slik at Tudor aldri har Rolex på forsiden, og motsatt. Hva med denne?
Rolex Tudor fra 1970-tallet - FINN Torget
Er det ikke slik at Tudor aldri har Rolex på forsiden, og motsatt. Hva med denne?
Rolex Tudor fra 1970-tallet - FINN Torget
Den der har jeg vurdert, men jeg er litt skeptisk til den. Jeg vet alt for lite om Rolex / Tudor.
Har en multispotting her nå med horrible fakes på finn
Rolex Steel Automatic Swiss ETA - FINN Torget
Patek Philippe Mekanisk rose gold Swiss ETA - FINN Torget
Gucci Automatic rose gold Swiss ETA - FINN Torget
kanskje noe av det værste jeg har sett.
Har en multispotting her nå med horrible fakes på finn
Patek Philippe Mekanisk rose gold Swiss ETA - FINN Torget
Gucci Automatic rose gold Swiss ETA - FINN Torget
kanskje noe av det værste jeg har sett.