Moore's samling

Om ikke sjokkis som i "Rolex Daytona", så er det ihvertfall på vei noe pent, sporty og klassisk i RG.....
Rett og slett et hyggelig ur å ha på armen når våren er i anmarsj og solfaktoren er i ferd med å ta seg gradvis opp...:cool:

rgchrono2.jpg

IWC Aquatimer? :cool:
 
Hadde vært kjekt med en liten oppdatering fra denne kanten nå ja. Veldig spent på se hva du har på vei @Moore! :D
 
Redigert av en moderator:
Joda, det er kanskje på tide med en aldri så liten justering av samlingen igjen.

Oppgradering av kjøretøy sist uke tok noen likvider, men satser på en liten supplering på klokkefronten om ikke så altfor lenge.
Vet hva jeg vil ha, og har satt den i bestilling.
Resten er utenfor mine hender, - og da tar det dessverre den tiden det tar.
Dog ikke verre enn at jeg håper å kunne møte påsken med noe som matcher...:p
 
Joda, det er kanskje på tide med en aldri så liten justering av samlingen igjen.

Oppgradering av kjøretøy sist uke tok noen likvider, men satser på en liten supplering på klokkefronten om ikke så altfor lenge.
Vet hva jeg vil ha, og har satt den i bestilling.
Resten er utenfor mine hender, - og da tar det dessverre den tiden det tar.
Dog ikke verre enn at jeg håper å kunne møte påsken med noe som matcher...:p

Spennende, @Moore!
Kan du røpe hvilket kjøretøy du oppgraderte til? :)
 
Redigert av en moderator:
hehe, sporty og klassisk i RG. Grei kombinasjon! ;)
Noen hint?

Veldig spent på hva som dukker opp denne gang. Gleder meg til å se.


IWC Aquatimer? :cool:

RG bumblebee??

Stjerne på Zenith også? :)


Huff da....
Det er virkelig ikke meningen å fremstå som "teaser" her, - det var kun restanse på svarfronten fra tidligere innlegg som måtte kvitteres ut.

Speaking of RG...
Jeg har lenge "slitt" med å finne hvilket ur jeg skulle gå for i det rødlige gullet. Generelt er jeg litt "der" at et ur i RG skal være dressy og klassisk. Det er det jeg føler RG utstråler. Stil. Eleganse. Ikke sport. Min oppfatning er at ur i rødt gull er for den litt mer rolige og anstendige bruk.
Da blir det en litt selvmotsigende kombinasjon med RG og sport. Litt sånn "Britney Spears-møter-Wolfgang Amadeus Mozart"; - flotte begge to, men de passer kanskje ikke inn i samme selskap...
(OK; - dårlig metafor. Men i mangel på annen kreativ innfallsvinkel ble det slik...)

Som kjent har jeg skaffet meg det jeg anser som min "ultimate" Jaeger-LeCoultre i RG. Utsøkt på alle måter.
Men, det er stor sjanse for at det skjer noe på RG-fronten. Som også kan få direkte konsekvenser for den JLCn.

Første skritt på den veien har vært en erkjennelse av at RG-preferansene jeg nevner ovenfor utfordres en aldri så liten smule....
 
Tja, folkens....
- Hva skal man si?
Liker ikke "selge skinnet før bjørnen er skutt", som vi som er i stadig jaktmodus sier. Men, etter sigende skal det være overlevering tirsdag.
Det er alt jeg har av håndfast fisk så langt. Det meste ligger derfor i forhandlerens hender....:p

Speaking of....."maritimt"?
- Joda, til en viss grad er det dekning for å si det. Men bare til en viss grad.
 
Ai-ai-ai... Det er jo slett ikke lenge til!

Tror vi alle gleder oss på dine vegne.
Ser frem til å se hva du tryller frem i denne runden. :)
 
ah, gleder meg! har allerede satt av tirsdagen til TS-glaning. Popcorn og vin er også på plass. vurderer å se alt på storskjerm.:cool::
 
Ai-ai-ai... Det er jo slett ikke lenge til!

Tror vi alle gleder oss på dine vegne.
Ser frem til å se hva du tryller frem i denne runden. :)

ah, gleder meg! har allerede satt av tirsdagen til TS-glaning. Popcorn og vin er også på plass. vurderer å se alt på storskjerm.:cool::

You guys....
Vel, intet spektakulært. Men mer en nice and clean, classy and mean, one....:cool: