Gratis med flott red sub!
Takk for det, lightningii!
Det varte og det rakk, men til slutt kom den da "i hus".
(Kanskje jeg mangler en pent dressy DJ II nå....)
Gratis med flott red sub!
Var ikke meningen å kritisere, Moore!
Innlegget ble skrevet mens jeg satt i helt egne tanker om nettopp det store poenget at 1570 var forgjengeren til alle de senere 31-serie verkene, på samme måte som 1520 var forgjengeren til alle 30-serie urverk.
Utrolig robuste og presise verk.
Hadde akkurat en samtale med en av urmakerne som har service på milsuben.
Han mener det er sannsynlig at dette er første gang på nesten 40 år urverket har hatt behov for nye deler! Det sier litt om driftssikkerhet!
Samtidig var han sur som en potte for at jeg bruker den som "beater"...
Himmel den der er nydelig. Gratulerer så mye med et sjeldent ikon .
Snadder! Nydelige detaljstudier, Moore!
For å gjenta meg selv, den er virkelig nydelig!
På en eller annen merkelig måte tror jeg at det er dette uret jeg misunner deg mest for! En velment og positiv misunnelse, selvsagt!
Fler setninger klarer jeg ikke å formulere...
Kan noen sørge for å sperre den mannen inne på lukket avdeling......
Om ikke annet, så for å beskytte oss andre lett påvirkelige sjeler!
Jeg bøyer meg i støvet, ord blir fattige!
Takk for at du deler!
Jeg er på vei ut av en periode med redusert forumaktivitet pga høyt arbeidspress, og har først nå kommet så langt at jeg har fått med meg denne oppdateringen av samlingen. Og for en oppdatering! Disse klokkene er helt nydelige, klassiske og tøffe som alle Submarinere, men med en helt egen form for sjarm med tophat-pleksien og det diskrete, lille røde på skiven. Morsomt at små detaljer som det kan gjøre disse så mye mer attråverdige enn sine ellers nokså like brødre som mangler "det lille røde".... Men denne hobbyen er langt fra rasjonell på så mange måter!
Uansett, gratulerer med et supertilskudd jeg gjerne skulle sett i min egen samling, og takk for bra bilder og god presentasjon!
Utrolig delikat!
Kudos til AD'er som kan levere når kunden vil!
Særdeles pen kombinasjon, bra valg. Klokken er for øvrig uimotståelig pen Alltid en fryd når denne tråden blir oppdatert med nye bilder!
....goodness.....og jeg er utdannet fotograf...... Når jeg ser bildene dine, spesielt makroene av redsuben, er det like før utstyret mitt havner på finn.... I rest my case!!!
....vakkert....nesten som min kone og jeg i sengen
....vakkert....nesten som min kone og jeg i sengen
Hahahahha, beste bildekommentaren ever!
Nydelig bilder som vanlig Moore. Den nye croco'en falt i smak