KomannKomannKomannKomann!
I hear you, adio!
Det kommer, det kommer. Til slutt.
Jeg kan love min egen (u)tålmodighet har vært stilt på store prøver siste uker - sågar siste par måneder. Har derfor tatt meg lang ferie i mellomtiden for å kompensere for kjip ventetid.
Treghet skyldes en liten "slip-up" hos 3. part. De signaler jeg fikk om leveranse på..... tja, hva skal jeg si... "uret-som-aldri-har-vært-innom-TS-før" viser seg å ta litt lenger tid å levere enn først lovet.
Jeg hadde i går gleden av å få en herre ved siden av meg på flyet til Nice som hadde en 116515 m/sjokoladebrun skive på armen. Inntrykket var positivt - absolutt! Jeg håper derfor du har latt impulsene og ditt ønske om et slikt ur overstyre de umiddelbare tankene om at det er en smule "harry"/glorete eller hva annet man vil kunne kalle det. Sort skinnrem og mørk skive var bare helt perfekt og ga uret et litt mer macho preg enn de mange andre gullurene fra rolex.
Uansett hva som blir neste ur, håper jeg daytonaen ikke forsvinner helt ut av minnet og innkjøpslisten din
Du har så rett, Risti4life!
Det er nok mer et spørsmål om "når" og ikke "om" en 116515 kommer inn. Den er virkelig et vakkert skue - og så definitivt kulere IRL enn på bilder. Og det sier ikke så rent lite om urets presence.
Muligens et "nisje"ur, men som sagt før; - skal jeg ha et ur i rose gold, så tror jeg nesten det blir dette. Så kan man diskutere om RG er metallet for sportsur, men det er egentlig en uinteressant diskusjon i dette tilfellet....
Det eneste "aber" er at jeg pt sitter med to Rolex og føler jeg har kvoten dekket. Blir litt overload med en til. Blir jeg lei nok Sea-Dweller, så gjør jeg nok en liten swap der.
Moore: TUSEN TAKK for titten! Det var utrolig flotte bilder og godt skrevet om hver klokken. Inspirerende for oss andre!
Jeg fikk nesten tårer i øynene når jeg leste om IWC'n . For ett mesterstykke!
Hilsen
Stian
Jeg takker så mye, BreitlingEmergency!
Veldig hyggelig ord og bilder faller i smak.
Og ja, IWCn min har sin "historie" og definitivt sin klare posisjon i samlingen. Det knytter seg en ikke så rent liten affeksjonsverdi til nettopp det uret. Noe teksten prøver å få frem.
Og så må jeg jo bare ha det sagt; - IWC - og Portuguese-linjen i særdelshet - har jeg stor sans for. Veldig stor sans for....