Moore's samling

Herlig herlig gullrekke på en fredag;) Både tekstuell rekke og billedlig rekke! Forstår godt din fascinasjon for dette uret, og verket.
Om jeg skal ha bare eeeen ting å utsette (tør jeg dette?) så må jeg nevne at... Uff dette er skummelt å mene... Jo, atte datovisningen, er riktignok sexy, men se for deg om jlc logoen ble erstattet med datovisning istedet?

Det sagt... Gratulerer! Et utsøkt stykke urmakerkunst, du har der!
 
Nydelig nydelig! Det kribler litt på unevnelige steder hver gang Anders deler bilder av sin rødmende JLC, så du kan jo bare tenke deg hvordan det står til her nå ;) Jeg elsker hvordan denne klokken tviholder på symmetrien tross alle sine komplikasjoner, akkurat som en spydspiss i Master Control-serien bør.

Gratulerer med en sterk kandidat til boksens flotteste!

PS! Hvor er denne indikatoren for "Do not set" (er det den vi skimter inni Dag/natt-feltet)?
 
Fantastisk. I mangel av andre dekkende ord. Gratulerer.
Det slår meg samtidig det må være en liten jobb å stille klokken om den stopper i safen eller bankboksen. :) Hjelper vel ikke mye med winder her :)
 
Fantastisk, gratulerer så mye!
Om jeg skal være helt ærlig, så synes jeg denne(om mulig) er hakket flottere enn din IWC PPC ;) Noe som skal en del til!
Kos deg med en fabelaktig klokke :D
 
Gratulerer så mye! Dette er noe ganske annet enn Rolexen, til det punktet at de vel egentlig er like lite like som et eple og en rakett ;). Men dette er jo en fantastisk klokke, gratulerer så mye!
 
Se der ja, innertier igjen. Vakkert i bilder og vakkert i tekst, hvor vakkert må det ikke være in real life:confused:

Trodde kolleksjonen var strukket til sine tålegrenser, men her utvides rammene igjen. Ser helt klart at IWC'en tåler en venn som denne, unike som de hver for seg tross alt er. Har sagt det før og sier det igjen: takk for at du deler og takk for dine herlige og utdypende beveggrunner for at valgene blir som de blir:eek: