De fleste av mine dislikes er jo helt åpenbare, det er jo slikt som ingen kan like
- Corum. WTF? Det må jo være en vits, det er ingen som bruker ekte penger på dette?
- Breitling. Med noen få vintage (og retro) unntak er jo dette bare fotballbling.
- Hublot. ? Ser jo ikke ut. Og er dyre. Og har ikke noe spennende inni?
- Baume Mercier. Nei, du er ikke fornøyd med din BM. Du later som, men egentlig skulle du ønske du hadde brukt litt mer penger og kjøpt en IWC eller i det minst en Omega.
- Off-set subdials. Ja, jeg vet Glashütte og Lange lager fine ur. Men hva er poenget med å spre en masse subdials rundt på skiva, hæh? All den ledige plassen ser bare teit ut, burde i det minste ha stappet inn noen flere komplikasjoner.
- Avkuttede arabiske tall. Hvis ikke du får plass til hele 4ern må du bare droppe den helt altså. Kan ikke bare kutte tallene fordi det skal være plass til en subdial.
- Cartier. Hvis du vil ha et smykke kjøper du et smykke. Ikke en klokke. Se også Bvlgari
- Ulysse Nardin. Designet av Helen Keller.
- Montblanc. Kan du skrive med klokka di? Nei? Hvorfor kjøpte du ikke en penn i stedet da. Dust.
- Rado. 80-tallet ville ha klokken sin tilbake.
- Oris. Jeg vurdere å begynne å sette remmer på hockeypucker. Burde selge bra. Like bra som Oris sine dykkere ihvertfall.
- Perrelet. Turbiner? Jeg orker ikke kommentere en gang
- Ebel. Selger vel bra på Bjørklund. Nei, det er ikke et skjult kompliment.