https://ruter.no/Alle busser i Oslo-området står stille grunnet glatt føre inntil veiene er brøytet/strødd.
Reisende henvises til reisegarantien.
Sist oppdatert 26.03.2015 07:51
At det fjerde soverommet vi trenger koster en million mer enn det vi har idag.. Er jo helt hinsides i boligmarkedet om dagen!
At det fjerde soverommet vi trenger koster en million mer enn det vi har idag.. Er jo helt hinsides i boligmarkedet om dagen!
Dette er hvorfor en del av oss flytter til "utkantstrøk" som eks Haugesund. Litt andre priser på boliger
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=56534483&searchclickthrough=true
Jeg bor allerede i nevnte utkantstrøk, og det er like dyrt her dessverre @Vestante
Ja, her skjer ingenting overilt @Hammerfjord, men er sykt hvordan markedet kun har en vei.
@Skovdal
Meglerne har vært inn i spillet hele lengde: Først og fremst den amerikanske Re/max var der for å pushe markedet opp og gikk vekk fra Norge rett før 2008 finanskrisen... Så ironisk.
Disse gribber ansetter hvem som helst som skal selge hva som helst til helst høyeste pris selvfølgelig og med den berømte setningen "Kjøp nå, prisene skal opp..."
http://e24.no/privat/eiendom/remax-starter-opp-igjen-i-norge/3569828
De har skapt mye elendighet på hjemmebanen i USA før 2008 og alle andre følger politiken: Sug så mye du kan til det blir bare skinnen igjen...Når alt skal til helvete, trekker vis oss med de milliardene vi har tjent.
Men det er ikke meglerne som skal skade landet: Det er hver enkelte normann som tror at alt som går opp, går opp for evig.
Her har du nok ikke gjort hjemmeleksa godt nok, @Hammerfjord
De som virkelig tapte på RE/MAX i Norge....var meglerne i RE/MAX.
De har et konsept hvor av hver enkelt megler betaler for å få lov til å få en kontorplass osv. i RE/MAX. Belønningen er da at meglerne skal beholde en høyere andel av kurtasjen. Flere av meglerne tok opp millionlån for å satse på egen fremtid da de så at dette hadde fungert i alle andre land som RE/MAX hadde satset i. Problemet var at nøkkelpersonene i Norge var vesentlig mer interessert i å selge franchise-rettigheter enn å drive meglerbutikk. Det ble ansatt "meglere" rett fra NAV og seriøse meglerer omhverandre....volum...volum..selg franchise...selg.
Det gikk ad dundas.
Hvorfor relanseringen ikke fungerte, vet jeg ikke. Antar at de seriøse meglerne ikke turte å bli med på lasset?
Når det gjelder uttalelsen om at "...normann som tror at alt som går opp - går opp for evig" støtter jeg fullt ut. Dessverre. Jeg tror mange blir overrasket over at på et tidspunkt at leiligheten ikke har en verdistigning på 11% i året, jobben er ikke sikker og at Rolexen stuper i verdi.
PS! Jeg er ikke megler, men jeg jobber i Eiendom. Jeg har møtt mange, mange hardtarbeidene og dyktige meglere i løpet av årene. En god megler skal være...ja, en megler og tilrettelegger mellom kjøper og selger. Disse finnes, Hammerfjord. De finnes så absolutt.
Nato reimer...
Annonser med Finn-kode. Gi...meg...styrke.
Skifte dynetrekk, blir et helvete hver gang