Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At begge barna bestemte seg for å holde leven på vekslende tidspunkt hele natten igjennom...som i sin tur gjør meg forbasket trøtt nå på ettermiddagen :confused:
 
Å selge ting på finn.no. Fy f... som jeg hater det.
Kjøpere som sier: "ja, kommer og henter den om 30min" for så å aldri dukke opp, eller dagens situasjon "sorry for at jeg ikke satt over penger igår, vil ikke ha den allikevel, håper du får solgt den" :mad:
 
  • Liker
Reaksjoner: RemiWM
Jeg var innom den lokale helsekostforetningen for et lite måltid i dag, mens jeg var ute på farten etter deler til det bayerske makkverket. Til måltidet følte jeg det nødvendig med litt frittgående økologisk salt for å piffe opp smaken på de humant friterte potetene. Av gammel vane tok jeg de nå tydeligvis veldig miljøvennlige og sikkert også økonomiske hvite små pakkene. Jeg er litt usikker på hva innholdet egentlig var, det var noen mørke og smakløse korn, de påstår at det er pepper. En ting er sikkert: Det er ikke bare det hvite saltet som har hvite poser lenger...
Dette fant jeg selvsagt ikke ut før jeg kom på ferjekaia der ferja var for full til at jeg fikk bli med på dens ferd..

IMG_20150902_155143_zps2vwlvlaf.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Tommen
Er i et langdistanseforhold. Kjæresten min har ikke ringt meg, noe hun vanligvis gjør 18.30, for det er da hun slutter på jobb. Facebook-brukeren hennes er deaktivert. Gir ikke mye mening da jeg chatter med henne ofte der. Telefonen er også skrudd av. Siste spor var at hun dro fra jobben 18.30.


EDIT: Smarte jenta si skrudde av telefonen slik at hun hadde nok batteri til hun kom seg på toget. Good girl :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Todda
Folk som ikke klarer å respektere noe så enkelt som å stå i kø. Man skal respektere sin egen og andre plass i køen. Åpner det en ny kasse, så skal man IKKE spurte bort til denne hvis man står langt bak i køen.

Mulig jeg har nevnt denne tidligere, men når man er så dum å har kjøpt seg dobbeldyne, og skal ha på trekket, så viser det seg at dynetrekket har åpning på SIDEN..... Det er skremmende at mennesker som finner på dette fortsatt har jobb.
 
At pulten på kontoret var tapetsert med bilder av Siv Jensen og Carl Ivar Hagen når jeg kom tilbake fra ferie.. Tidlig mandags morgen er vel slike trøtte tryner det siste man vil se når man motvillig drar seg til kontoret gjennom køene.. På den lyse siden: noen hadde også plassert et bilde av Lysbakken på pulten, så han skal få bli selvsagt (Om det ikke blir plass på tinget har han i alle fall en plass på pulten.)
 
  • Liker
Reaksjoner: Todda
@Hammerfjord - var det annonsekvalitet, pris eller selve uret som ikke falt i smak?

@adamskater, Jeg liker klokken, prisen er "korrekt"...
Men annonsen er "anti-salg" for å si det sånn: Ingen bilde, ingen beskrivelse og ikke en gang direkt link til annonsen på Finn.
Når jeg ser at mange bruker tid for å lage fine bilder, lange og tydelige beskrivelser...Blir det litt slitsomt å se på annonser sånn.
Hvis alle hadde gjort sånn, TS sin salgside hadde vært verdiløs.
 
Når naboen fjerner hekken slik at hele hagen min plutselig er på utstilling mot hans fordi han ikke liker hekk... Kjøpte inn 30 stk agnbøk som går i jorda i dag.. Det var den klokkekontoen
 
  • Liker
Reaksjoner: oets og Tommen
Hjelper ikke med "personlig" BMW tekniker, "gratis" Nespresso automat, fine lokaler, når gjestenettet ikke viker....Jeg må sitter her en halv dag, enhver liten "sjappa" hele verden har fri Wifi idag. Så da må Bilia også klare det. Trenger å sjekke mail og "sonen".....

Basis behov i 2015:



Bruker Hotspot på mobil så lenge batteri varer :(
 
Prognoseavdelingen på jobb. Hyggelige folk, men når bildet illustrerer det jeg tror tidvis er arbeidsmetodikken er frustrasjonsnivået skyhøyt..
Oliver-Burkeman-illo-11-O-014.jpg