Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At man kan kaste dataingeniører og folk som tenker og drømmer i JavaScript og Linux på et logistikksystem, for så å se det falle sammen på grunn av noe så banalt som en påskeuke. Følelsen av å klakke 150-300 linjer manuelt i Excel, for så å sende det pr mail til registrering, få en mail tilbake og så videresende den til aktuelle transportfirma er faktisk unødvendig komplisert. Endelig godt man snart har noen røde dager.
 
Omgangssyke.. Andreas på ett og et halvt år spydde ned seg og senga natt til tirsdag. Heldigvis bare en gang. Jeg ble dårlig på onsdag. Samboer på torsdag og så toppet det seg helt med Helena på 3 år natt til i går Skiftet sengetøy tre ganger, måtte dusje henne to ganger. Endte opp med at hun spydde totalt 15 ganger før det roet seg midt på dagen i går. Vaskemaskinen har virkelig fått kjørt seg...
 
Omgangssyke.. Andreas på ett og et halvt år spydde ned seg og senga natt til tirsdag. Heldigvis bare en gang. Jeg ble dårlig på onsdag. Samboer på torsdag og så toppet det seg helt med Helena på 3 år natt til i går Skiftet sengetøy tre ganger, måtte dusje henne to ganger. Endte opp med at hun spydde totalt 15 ganger før det roet seg midt på dagen i går. Vaskemaskinen har virkelig fått kjørt seg...

Huff!
Se det positive; Dere har vel vaskemaskin.?

8
 
  • Liker
Reaksjoner: bjorngb
....når 1/4 av en 'jeksel i kjeften knekker av midt på lørsdagskvelden. Takk **** for at 24/7-tannlegevakt finnes i Oslo, selv om vi dro 3500kr fattigere derfra.
 
Folk som ukritisk bruker jobb-mail til sitt personlig anliggende, komplett med jobb-tittel, link til jobb-hjemmeside og jobb-logo, slik at man må spørre "HVEM ER DU??" hundreogørten ganger om dagen.

Og sommertid, som gjør en litt ekstra gretten en mandag morgen. Nei, tirsdag.
 
Omgangssyke.. Andreas på ett og et halvt år spydde ned seg og senga natt til tirsdag. Heldigvis bare en gang. Jeg ble dårlig på onsdag. Samboer på torsdag og så toppet det seg helt med Helena på 3 år natt til i går Skiftet sengetøy tre ganger, måtte dusje henne to ganger. Endte opp med at hun spydde totalt 15 ganger før det roet seg midt på dagen i går. Vaskemaskinen har virkelig fått kjørt seg...
Godt vaskemaskin ikke tok kvelden også da :D
 
At kjølehjørnet tok kvelden innenfor reklamasjon, men at det har vært feilmontert av kjøkkenmontøren. Han er selvfølgelig konkurs så der er det ingenting å hente. Må skifte hele kompressorenheten. Der forsvant de skattepengene...

- C