Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Dette med mesh pris hos bjerke er jo bare typisk "bjerke" holdning.

F.eks da jeg skulle ha ny pepsi bezel.

Ringer bjerke: nja, blir vel 3k og noen uker venting

Ringer lervik ut: ja men bare overflr 930kr du, så skal jeg få sendt den med postgangen i dag.

Merkelig at jeg ikke handler hos bjerke...
 
Ser den, jeg sliter selv med å få meg selv til å handle hos Bjerke.
Prisene er ikke i nærheten av det man klarer å oppnå hos andre forhandlere, (Leirvik/Jørgensen)
og det kan gjerne ta flere dager før man får svar på mail der andre svarer innen en time.

Men ble vel fortalt av ene selgeren at de selger så mange klokker til kinesiske turister om dagen at hjemmemarkedet ikke var like viktig. Den ser jeg, hvorfor gi nordmenn rabatter når man kan selge klokken til listepris til en turist som er fornøyd med å få tilbake merverdiavgiften på vei ut av landet.

For øvrig ingenting å utsette på hvordan man blir tatt imot i butikkene, men jeg får meg bare ikke til å fullføre en handel, da jeg vet at jeg får en bedre pris med en gang jeg tar forbindelse med en annen forhandler enn Bjerke.
 
Dette med mesh pris hos bjerke er jo bare typisk "bjerke" holdning.

F.eks da jeg skulle ha ny pepsi bezel.

Ringer bjerke: nja, blir vel 3k og noen uker venting

Ringer lervik ut: ja men bare overflr 930kr du, så skal jeg få sendt den med postgangen i dag.

Merkelig at jeg ikke handler hos bjerke...
Syntes dette hørtes merkelig ut, og mente jeg hadde lest en annen pris her inne.
Fant denne, så du har nok forvekslet bezel med bezelinsert @crown guard
Gammel tråd, men fortsatt aktuell :) Jeg var nettopp innom Bjerke i Oslo, og der kunne jeg få kjøpt nye inserter til kr 800+ men det viste seg at jeg ikke fikk kjøpt insert uten sammtidig å levere inn klokken for å få skiftet inserten - og det kostet 850 kr i tillegg. Men Lervik skal sende meg både en Coke og en Pepsi insert til totalt kr 1760,- :) Så Lervik er fremdeles stedet for bezel inserts.
 
Pokemon GO.

Har openbart eit eller anna rett i nærheten av huset våres, så no vrimlar det alt ifra kvisefulle tenåringar til 30+ årige hipsterar der støtt. Det ser så ufattelig teit ut når dei går der som ein flokk med zombiar med nasen inni skjermen.
Det kjem og folk kjørande i bil / moped for å fange desse virtuelle dyra.
Trimma moped-kvin er det diggaste eg veit!! :mad::mad:
 
Pokemon GO.

Har openbart eit eller anna rett i nærheten av huset våres, så no vrimlar det alt ifra kvisefulle tenåringar til 30+ årige hipsterar der støtt. Det ser så ufattelig teit ut når dei går der som ein flokk med zombiar med nasen inni skjermen.
Det kjem og folk kjørande i bil / moped for å fange desse virtuelle dyra.
Trimma moped-kvin er det diggaste eg veit!! :mad::mad:
Jeg har heldigvis ingen i nærheten av hjemmet, men det virker som om dette virtuelle bosset plasseres fullstendig på måfå, og det bekymrer meg. Hva om denne driten blir plassert inne i et av våre høyspentanlegg? Tar Nintendo ansvaret da, eller spiller man på 'egen risiko'?
:mad:
 
  • Liker
Reaksjoner: Bears
Ref. mail fra Bjerke; "Ny mesh koster kr 24850, men dette er kun selve mesh’en og ikke låsen denne ikke er tilgjengelig for salg fra Omega til oss."

Man kan bare undres over hva som er bakenforliggende målsetting fra Swatch Group Norge da jeg finner det usannsynlig at noen kommer til å betale denne prisen.

Jeg kontaktet flere AD i utlandet, og mottok kjapt svar, hvor laveste er nok 5789,-

Blir nok til å bestille fra AD i utlandet......! ;)


Siste oppdatering fra Bjerke, som nå har vært i kontakt med Omega vedrørende prisen på mesh. De opplyser nå at tidligere oppgitte 25K gjelder mesh i titan (ny model til 144K).

Korrekt pris på stålmesh (eksklusiv foldelås) oppgis i dag å være 7K, og er i så måte mer i tråd med den informasjon jeg har fått fra andre forhandlere world wide. Må innrømme at jeg er litt skeptisk etter en slik runde, og lurer litt på om det er noen her på sonen som hos norsk AD har kjøpt aktuelle mesh, og om prisen de betalte er i overenstemmelse med oppgitte 7K? Eller er dette en "justert" pris de nå kommer med?
 
Syntes dette hørtes merkelig ut, og mente jeg hadde lest en annen pris her inne.
Fant denne, så du har nok forvekslet bezel med bezelinsert @crown guard

Beklager upresisheten. Mente selfølgelig INSERTEN ja. Ja bjerke sa samme svar som du ga i det "quotede" inlegget. Må leveres inn, de tar den originale og skulle ha 3000kr. Helt klart lervik som en enklest å hanskes med her
 
Dette er nok mer i tråd med virkeligheten. Husker nye lenker til Planet Ocean lå på 6000,- i 2007.
Du får jo også de "gamle" Omega 24mm meshlenkene med "flysetebeltelås" mye rimeligere i 24mm bredde. (Ser disse ligger hos Otto Frei for 429$)

Siste oppdatering fra Bjerke, som nå har vært i kontakt med Omega vedrørende prisen på mesh. De opplyser nå at tidligere oppgitte 25K gjelder mesh i titan (ny model til 144K).

Korrekt pris på stålmesh (eksklusiv foldelås) oppgis i dag å være 7K, og er i så måte mer i tråd med den informasjon jeg har fått fra andre forhandlere world wide. Må innrømme at jeg er litt skeptisk etter en slik runde, og lurer litt på om det er noen her på sonen som hos norsk AD har kjøpt aktuelle mesh, og om prisen de betalte er i overenstemmelse med oppgitte 7K? Eller er dette en "justert" pris de nå kommer med?
 
Når gårsdagens kraftige regnskyll i Oslo avdekker at regnjakken ikke lenger er egnet for å holde vann ute.

Måten det vises på? Mobilen badet litt i lomma og jeg måtte smelle ut noen tusen for ny mobil nå i hui og hast. :mad:
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Enveiskjørte gater, drøssevis av mennesker og unøyaktig GPS på jakt etter garasjen til hotellet i San Francisco.
 
Å lete etter sin grail eller sitt neste innkjøp er som regel morsomt, - men jækla irriterende når det tar så forbasket lang tid!!
Det er det jeg ikke liker.....:mad: