Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Problemet foreligger heller på personalet enn kasseåpneren!
Disse kasseåpner forlatter uansett merker inn i de firkante sporer: fordi de er bestandig rund, tynn og hardere enn kassen selv. Ser du merken du har i firkant sporet(venstre side) nær kronen din? Det er det...
Firkant spor = firkant verktøy, eller gummy verktøy. Ikke rundt.
Disse kasseåpner er oppskriften til fænskap: de er ikke skapt for å gjøre et pent og rent arbeid.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen
Brunsnegler.

http://www.dagens.dk/forbrug/michae...der-en-krone-lave-udrydder-bæsterne-på-lyntid

Akkurat nå, hjemme hos Tetragrammaton:

pixlr-01.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Tommen
Disse kasseåpner forlatter uansett merker inn i de firkante sporer: fordi de er bestandig rund, tynn og hardere enn kassen selv. Ser du merken du har i firkant sporet(venstre side) nær kronen din? Det er det...
Firkant spor = firkant verktøy, eller gummy verktøy. Ikke rundt.
Disse kassåpner er oppskriften til fænskap: de er ikke skapt for å gjøre et pent og rent arbeid.

Alt til sitt bruk. Fin til klokker som dette
Christopher-Ward-C60-TRIDENT-CHRONOGRAPH-PRO-600-aBlogtoWatch-2.jpg
 
Ingen snegler her, men fant en sånn en under kjøkkenbordet i går kveld. Ikke mitt bilde, men samme typen.
vdASYIH.jpg
 
Ojojoj....en vaskekte narsissist ? Jobber vel kanskje i oljebransjen du da...
Ikke helt. Helhjertet forbruker av bensin. Det er det nærmeste. Ellers er jeg en utdannet lektor som arbeider med IT i det offentlige. Det er kanskje nær nok for deg!?!

8- D
 
Ojojoj....en vaskekte narsissist ? Jobber vel kanskje i oljebransjen du da...
Hva er det for slags kommentar? En forsmådd wannabe oljearbeider som skriver her kanskje?
Legen har like mye plikt til å holde tidstabellen sin som hvilken som helst annen tjeneste man kjøper. Om ikke mer.
Så jeg stiller meg bak @Grendel og hans kommentar om at min tid er viktigere enn legens.
Mvh. en vaskeekte narsisistisk energimontør.
 
Tja.... Jeg har også en tapt arbeidsfortjeneste når legen ikke kan holde timeplanen sin.

Og en ting er i alle fall sikkert; Min tid er mer verdifull enn legen sin!

8- D

For å sette ting i perspektiv; den gangen du kommer inn med hjerteinfarkt, kona er dausyk med blodforgiftning, eller barnet ditt er slapt og oppfører seg unormalt vil du takke legen for at han lar dere komme foran i køen. Da sitter vel naboen din på venterommet og forbanner legen fordi han er forsinket til en blodtrykkskontroll. Mennesker er uforutsigbare, det er sykdommer også. Det kvarteret som er satt av kan plutselig bli en time når Hansen bestemmer seg for å fortelle at han har selvmordstanker helt på slutten av timen. Samtidig får legen telefon fra apoteket at Jensen ikke har resept på en livsviktig medisin, og Trulsen ringer og trenger fornyet sykmelding, ellers mister han retten på sykepenger. Akkurat det er legens hverdag. Så får den "viktige" avtalen din bare vente.
 
Hva er det for slags kommentar? En forsmådd wannabe oljearbeider som skriver her kanskje?
Legen har like mye plikt til å holde tidstabellen sin som hvilken som helst annen tjeneste man kjøper. Om ikke mer.
Så jeg stiller meg bak @Grendel og hans kommentar om at min tid er viktigere enn legens.
Mvh. en vaskeekte narsisistisk energimontør.

Ett minutt kan bli dyrt i oljeindustrien...
En gang var jeg med en gjeng og vi brukte rundt 1000 timer for å redde 24 milliarder Kr på en installasjon: det blir cirka 400 000Kr /minutt. Bare... Pytt pytt men sant nok.
Bakdelen: Nå er jeg føcking arrogant på tiden min.:D Men jeg er sjelden syk heldigvis.
 
  • Liker
Reaksjoner: HadronCollider
Oj. Ikke bra. Selv ville jeg lurt på hvor alle de andre fyrstikkene i eska har gjemt seg.
Hehehe. :) Jeg liker ikke edderkopper i det hele tatt, så noen bortkomne fyrstikker er det minste problemet når en kjøttetende Gigerpilgiftmonsteredderkopp sitter og gnager hull i parkettgulvet mitt og spyr ut etsende galle... Plutselig kunne jeg sette meg inn i hvordan Ripley hadde det.