Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Make him an offer he can't refuse... ;)

image.jpeg
 
Jeg er ikke uenig at kull overgår gass, sånn smaksmessig. Men skal man beholde et visst vennskap til naboen når man bor tett, er det lov å bruke innsida littegrann. I tillegg virker det som det går med minst fire liter tennvæske hver gang, for det stinker mer tennvæske enn grillpølser, @ahpadt :p
 
Tennveske?? En kullgrill tennes best ved å bruk en slik til Kr 199.- Tennes med en tennbrikket e.l. Ingen tennveske eller osing.
Vis vedlegg 12401

Jeg husker vi solgte slike da jeg arbeidet i jernvarebutikk på 80'tallet. Da var de i et aspektliknende materiale! 8- D
En av flere fordeler var at det var lett å få fyr på briketter, som brenner lenger og avgir mer varme.

8
 
Kan ikke like salgsannonser som, udokumentert, fremmer påstand om at prisøkning er "rett rundt hjørnet". Det bidrar til å skape uro og kan lede til forhastede kjøp. Villedende markedsføring, markedsmanipulasjon, eller bare en alminnelig overdrivelse?
 
Mulig dette er sært.
Men jeg blir så irritert når folk legger ut klokker i det lavere prissiktet med tekster som "Trenger ikke å bruke idiotiske summer for å få en 300m dykker" eller "Beklager å måtte poste denne, men jeg liker den så godt"

Kort oppsummert folk som deler bilder og benytter teksten til å rakke ned på andre merker/kostnad eller beklager at de la ut bilde.

Bare vær stolt av klokken din og del bilder.
 
At startknappen på min eGolf for andre gang har flasset av metall, med den konsekvens at jeg stakk meg til blods på dette. Auuu!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel