Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg kom på motorveien ved Abildsø, og der sto en MC (Harley?) på vei østover med vann over halvveis opp på motoren. Den var parkert.

I ytre felt passerte bilene med vann oppover nummerskiltet.

Fikk dessverre ikke tatt bilde. Stilig var det, men ikke bra. Litt dårlig drenering et eller annet sted? Virker slik.

8
 
En dårlig epost-kultur i firmaet.

Hadde 1 uke av ferien hvor jeg ikke leste mail, så hoppet pliktoppfyllende inn i inboxen på søndag for å være ajour mandags morgen. 700+ uleste mails, 95% var totalt ubrukelige, 5% var relevant informasjon. Man får bare være glad det ikke går over papir, da hadde jeg hatt en gjennomsnittlig skog på samvittigheten.
 
Sykler avgårde i fint driv. Passerer(på en sikker måte) en annen syklist i veibanen. Annen syklist vrenger ut til venstre og vi kolliderer skulder mot skulder. Forbanna syklister :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Ironsam og Grendel
At Norwegian tok 2,5x opprinelig bilett pris og i tillegg et endringsgebyr på kr 1200.-, bare for å endre returen (samme bilett type) en dag frem.
Jeg hater det selskapet! :mad::mad::mad::mad:
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
En dårlig epost-kultur i firmaet.

Hadde 1 uke av ferien hvor jeg ikke leste mail, så hoppet pliktoppfyllende inn i inboxen på søndag for å være ajour mandags morgen. 700+ uleste mails, 95% var totalt ubrukelige, 5% var relevant informasjon. Man får bare være glad det ikke går over papir, da hadde jeg hatt en gjennomsnittlig skog på samvittigheten.

Han/hun på jobben som har ansvaret for vinlotteri, sosiale turer eller bursdager som sender mail med 28 "artige bilder" og en lang "artig tekst" der heile budskapet drukner bort i elendig humor.
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen
Han/hun på jobben som har ansvaret for vinlotteri, sosiale turer eller bursdager som sender mail med 28 "artige bilder" og en lang "artig tekst" der heile budskapet drukner bort i elendig humor.

Kjenner det dirrer bare jeg leser din beskrivelse av det.. Humor er en ting, men når man i ramme alvor signerer en epost (som går ut til et uttall personer) med "koz og klemz", da mener jeg tvunget helsevern skulle blitt automatisk koblet inn. Den leste jeg her forleden og er faktisk litt usikker på om jeg noen gang vil bli den samme igjen..
 
Finn.no.

Ett eksempel på de utallige meldingene jeg mottok for denne gang:
"hei jeg skal komme å hente"

Haha nei, du har misforstått. Du skal ingenting når jeg gir bort noe gratis. Du kan derimot spørre pent om varen fortsatt er tilgjengelig.

Edit: Legger seg vel inn under det hatet mot "Folk" som har blitt snakket om i de siste par postene her.