- Medlem
- 6. des. 2013
De finnes i noen strøk og finnes dessverre altfor lett - og kalles russere.Amerikanere... Mer bråkete diagnoser skal man lete lenge etter
De finnes i noen strøk og finnes dessverre altfor lett - og kalles russere.Amerikanere... Mer bråkete diagnoser skal man lete lenge etter
Hotelfrokost uten bacon
Når du tar sjansen på å kjøpe no' gamle greier med dårlige bilder, og det er så skittent at det havner i søpla. Heldigvis kun lenken, klokken har jeg fortsatt. Så vidt.
Fikk dog litt angst for at dette er originallenken og verdt å rense skikkelig? Orket ikke starte med tannpirker og skubbe skitt i dag. Tar en råsjans på at @SpaceCowboy har kunnskap om dette er Certina-lenke eller generisk "stretch"? Ikke tagget med logo eller merke, kun "swiss made" og "steel inox"
Vil følge opp med hotellbacon generelt. Uansett hvor man er i verden er hotellbacon alltid det samme. Store, slappe, seige og smakløse skiver "bacon". Jeg mistenker at det faktisk finnes en egen mafia der ute som styrer bacondistribusjonen til alle hotellene. Kjøper du ikke av dem er det verst for deg.Hotelfrokost uten bacon
Hva dårlig bacon angår, så er det fortsatt bacon av gris. I Egypt - not so much.. Det var dårlig "bacon" det!Vil følge opp med hotellbacon generelt. Uansett hvor man er i verden er hotellbacon alltid det samme. Store, slappe, seige og smakløse skiver "bacon". Jeg mistenker at det faktisk finnes en egen mafia der ute som styrer bacondistribusjonen til alle hotellene. Kjøper du ikke av dem er det verst for deg.
Jeg spiser ikke kjøpebacon etter at jeg begynte å røyke bacon selv. Anbefales virkelig hvis man er glad i bacon.
Men kan love deg at man blir allergisk mot kjøpebacon fulle av vann, liquid smoke osv
Dette er fra forrige runde
Vis vedlegg 14215
Er det noen som gjør slikt endaForeldre som påfører unger Mullet eller rottehale.
Stakkars - stakkars unger.
Er det noen som gjør slikt enda
Trodde det hørte tidligere tider til og da kun i enkelte "samfunnslag" og fylker.
Hva ned folk som påfører segselv dette!?Foreldre som påfører unger Mullet eller rottehale.
Stakkars - stakkars unger.
Hva med folk som påfører seg selv dette!?
Jeg trenger ikke like det allikevelTja, er de over 18 år - så har de vel fri vilje. Men, de er mest trolig ekstreme masochister.
Jeg trenger ikke like det allikevel
Optisk forurensningHelt enig! For de påfører oss estetiske inntrykk ingen burde utsettes for!