Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hotelfrokost uten bacon :(
rTjr58A6c.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen
Når du tar sjansen på å kjøpe no' gamle greier med dårlige bilder, og det er så skittent at det havner i søpla. Heldigvis kun lenken, klokken har jeg fortsatt. Så vidt.
20160922_145131.jpg

20160922_142311.jpg
20160922_143913.jpg
Fikk dog litt angst for at dette er originallenken og verdt å rense skikkelig? Orket ikke starte med tannpirker og skubbe skitt i dag. Tar en råsjans på at @SpaceCowboy har kunnskap om dette er Certina-lenke eller generisk "stretch"? Ikke tagget med logo eller merke, kun "swiss made" og "steel inox"
 
Når du tar sjansen på å kjøpe no' gamle greier med dårlige bilder, og det er så skittent at det havner i søpla. Heldigvis kun lenken, klokken har jeg fortsatt. Så vidt.
20160922_145131.jpg

20160922_142311.jpg
20160922_143913.jpg
Fikk dog litt angst for at dette er originallenken og verdt å rense skikkelig? Orket ikke starte med tannpirker og skubbe skitt i dag. Tar en råsjans på at @SpaceCowboy har kunnskap om dette er Certina-lenke eller generisk "stretch"? Ikke tagget med logo eller merke, kun "swiss made" og "steel inox"

Bare å kaste! :)
 
Hotelfrokost uten bacon :(
Vil følge opp med hotellbacon generelt. Uansett hvor man er i verden er hotellbacon alltid det samme. Store, slappe, seige og smakløse skiver "bacon". Jeg mistenker at det faktisk finnes en egen mafia der ute som styrer bacondistribusjonen til alle hotellene. Kjøper du ikke av dem er det verst for deg.
 
  • Liker
Reaksjoner: ManFred og gulenissen
Vil følge opp med hotellbacon generelt. Uansett hvor man er i verden er hotellbacon alltid det samme. Store, slappe, seige og smakløse skiver "bacon". Jeg mistenker at det faktisk finnes en egen mafia der ute som styrer bacondistribusjonen til alle hotellene. Kjøper du ikke av dem er det verst for deg.
Hva dårlig bacon angår, så er det fortsatt bacon av gris. I Egypt - not so much.. Det var dårlig "bacon" det!
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU og Newbie
Er det noen som gjør slikt endao_O
Trodde det hørte tidligere tider til og da kun i enkelte "samfunnslag" og fylker.

Dessverre ja - de må jo være komplette sadister. Vet ikke hvilket samfunnslag disse tilhørte, men jeg har sett flere eksempler i Rogaland fylke sør for Boknafjorden. Tør ikke tenke på hvordan det ser ut nord for den...