Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Forferdelig å se slikt.
Det var jo også en form for demens som drev Robin Williams til selvmord, og har selv hatt dette i nær familie for et par år tilbake. Det er forferdelig å se en frisk og oppegående person forvitre slik, og formelig se livsgnisten slukne i øynene på vedkommende.
Nei, la meg gå med skoene på sier jeg..
 
Hva er det for slags kommentar? En forsmådd wannabe oljearbeider som skriver her kanskje?
Legen har like mye plikt til å holde tidstabellen sin som hvilken som helst annen tjeneste man kjøper. Om ikke mer.
Så jeg stiller meg bak @Grendel og hans kommentar om at min tid er viktigere enn legens.
Mvh. en vaskeekte narsisistisk energimontør.

Ja det er jo selvfølgelig lett som en plett når man har syke pasienter, det å holde tidstabellen mener jeg...Du er jo bare ikke sann. Får jo for din del ikke håpe at du går på en smell i en trafostasjon og trenger en lege ASAP...Eller jo kanskje..
 
Ja det er jo selvfølgelig lett som en plett når man har syke pasienter, det å holde tidstabellen mener jeg...Du er jo bare ikke sann. Får jo for din del ikke håpe at du går på en smell i en trafostasjon og trenger en lege ASAP...Eller jo kanskje..
Tror ikke han hadde endt hos fastlegen om det skulle skje :) er litt mer krefter ute og går i en trafo stasjon :). Om man er så uheldig at man får strøm på jobb så skal man rett til sykehus uansett.. Så da er fastlegens timeplan allikevel upåvirket.
 
Ja det er jo selvfølgelig lett som en plett når man har syke pasienter, det å holde tidstabellen mener jeg...Du er jo bare ikke sann. Får jo for din del ikke håpe at du går på en smell i en trafostasjon og trenger en lege ASAP...Eller jo kanskje..
Det er ingen - uten unntak - som er hevet over AML. Derav min bombastiske kommentar. At det ikke er lett for en lege å overholde tiden, er en helt annen sak.
Og om jeg ryker på en smell i en av våre stasjoner, så er det bare å finne kostebrett og ei bøtte. For da er det lite å reparere hos legen.
Og det at du ønsker meg ille sier bare hvor 'ikke sann' du er..
 
Ny klokke postet i dag. Posten + helg = en dritlang ferd fra Arendal til Bergen :(

Etter at de brukte tre døgn på å få pakka fra Arendal til Kristiansand er den nå ankommet Oslo ser jeg. Når den kommer til Bergen er veldig uvisst. Har fått klokker med DHL-express fra Singapore kjappere enn det her :confused:
 
Etter at de brukte tre døgn på å få pakka fra Arendal til Kristiansand er den nå ankommet Oslo ser jeg. Når den kommer til Bergen er veldig uvisst. Har fått klokker med DHL-express fra Singapore kjappere enn det her :confused:

Topper ikke IWCen min som ble sendt EON med FedEx fra Stockholm mot Bergen. Tok opp mot 3 uker og Posten fikk æren av å ta sluttetappen
 
Foreldre som har unge i bånd. Stop the Madness! Om du ikke bor i Sognefjorden og har rømt fra Futen til en fjellhylle med langt fritt fall til sjøen, la være.

Du refererar ikkje tilfeldigvis til Hagaberg i Avdalen?? :)

Om dette kun var ein tilfeldig billedlig referanse, er det heilt sjukt :p
 
Foreldre som har unge i bånd.
Jeg trodde dette var en spøk, men et raskt Google-søk viste et stort utvalg i gåseler for barn. Leid, milde ljos, jeg syntes mange småbarnsforeldre var overbeskyttende da mine var små for ti-femten år siden, med dagens syn på barn som skjøre porselensfigurer ville vår "de lærer best av egne feil, sålenge faren ikke overstiger skrubbsår og neseblod er det ingen grunn til å gripe inn"-oppdragelse antakelig ført til egne tråder på mammaforum.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ivar og Bezel
At forummedlemmer kan bytte sitt handle. Totalt umulig å få noe inntrykk av hvem man har med å gjøre når man ikke nileser forumet hver dag.
 
Jeg trodde dette var en spøk, men et raskt Google-søk viste et stort utvalg i gåseler for barn. Leid, milde ljos, jeg syntes mange småbarnsforeldre var overbeskyttende da mine var små for ti-femten år siden, med dagens syn på barn som skjøre porselensfigurer ville vår "de lærer best av egne feil, sålenge faren ikke overstiger skrubbsår og neseblod er det ingen grunn til å gripe inn"-oppdragelse antakelig ført til egne tråder på mammaforum.
Som tidligere skilærer, så har jeg i mange år sett og erget meg over disse "duste huer" som setter seler på ungene i skibakken:mad: Skal ungene lære å stå på ski, så begynner du i lette bakker nettopp med å lære de hvordan de selv skal regulere farten, for så å øke vanskelighetsgraden/farten i takt med ferdighetsnivået. På denne måten prøver de ut og dermed utøker egen mestring.
Det blir etter mitt syn litt av det samme ellers i livet - la de "tryne", få skrubbsår og spikke seg i fingeren.

Seler på unger makan, det neste blir vel at de begynner å kalle ungene sine Pasop og Trofast!
 
Men det høres jo ganske deilig ut å kunne sette ungen ut i løpelina noen ganger da. F.eks nå.

Nei, jeg kan ikke like at jentungen skriker ustoppelig fordi hu får tenner..