Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

når du trykker den foldbare plastskjeen til godmorgenyoghurt ned i yoghurten og den bestemmer seg for å folde slik at den xxxxxx på armen din.

Haha, det husker jeg kunne skje ja (no pun intended). Sist jeg spiste godmorgenyoghurt var i kantinen på ungdomsskolen. Pokker nå fikk jeg lyst på det. :p

Jeg kan ikke like å slanke meg når andre i familen bestiller pizza. Tredje uken etter jeg kom igang etter nyttår nå, bare et par uker til... :(
 
Redigert:
Kan ikke like at baretten på min Citizen 8110a Bullhead-kronograf slet seg fra kassen, som igjen førte til at klokka gikk i golvet. Dette førte igjen til at kronografen ikke virker!!:mad:

Blir kanskje mer lei meg enn sint, egentlig..:(
 
At remmene jeg har bestilt som ble fortollet onsdag og sent fra terminal i Oslo på torsdag ikke vil være fremme i postkontoret her i Stavanger før mandag. Det er visst en eller annen feil som har skjedd iflg. posten. Det er da alltid noe... :(

Men livet går videre. :p
 
Liker ikke folk, retter sagt, folk på Sandvika Storsenter:p
Visste ikke at det fantes så mange mennesker, og hvertfall ikke at det gikk ann å presse dem inn på samme sted på den måten:( Helt kaos hvertfall...

Får heller ta med bikkja å gå tur, er jo så fint vær ute:cool:
 
Liker ikke helt all den snøen som kom det siste døgnet; det betyr at jeg må måke, for en nisse stjal snøfreseren her tidligere i vinter! Pokker altså:(
 
Liker ikke folk, retter sagt, folk på Sandvika Storsenter:p
Visste ikke at det fantes så mange mennesker, og hvertfall ikke at det gikk ann å presse dem inn på samme sted på den måten:( Helt kaos hvertfall...

Får heller ta med bikkja å gå tur, er jo så fint vær ute:cool:

Sandvika er forbudt. Samme er storo Strengt tatt kun ccvest som duger, men Manglerud er nesten bare pensjonister så går an å dra dit og.
 
Sandvika er forbudt. Samme er storo Strengt tatt kun ccvest som duger, men Manglerud er nesten bare pensjonister så går an å dra dit og.

Veldig sant, men CC Vest er det alltid byggearbeid og kaos. Best å holde seg hjemme og bestille alt man skal ha på nettet.
 
CC Vest, som alle kjøpesentre egentlig kan for bli veldig dyrt, spesielt hvis de har klokkerforretning i bygget!
 
Kjøpesentre er ofte billigere enn nettet. Mest fordi du har ytre faktorer som påvirker.
Slitsomme selgere, at du må bære til bilen, at du er irritert over parkeringsplassen, grinerunger+++.

Internett, en god vin og litt fin musikk akkompagnert med levert på døren. Aahh, dagspass i himmelen er dyre saker.
 
STRESS, liker ikke stress. Holder på å pusse opp et hus jeg skal leie ut, må få badet ferdig ASAP da leietaker venter på å flytte inn! Leverte en oppgave idag, skal levere en oppgave imorgen, da jeg holder på med videreutdanning. Seminar på jobben torsdag og fredag. To dager samling med videreutdanningen neste uke. Må levere inn bilen til steinsprututbedring da jeg fikk en stein i ruta her om dagen, og må ta det før ruta sprekker i minusgradene. Måke snø. Og i tillegg skulle jeg absolutt begynt å trene igjen, har spist alt for mye god mat de siste 18mnd og det har gjort sitt med formen.

Sånn! Måtte bare få det ut. Føler meg faktisk litt bedre nå, jeg skulle hatt mye bedre tid til å surfe etter klokker:) Det er balsam for min sjel.
 
Mistet/frastjålet min Ipod med 140 gb musikk av FLAC-kvalitet. I tillegg et sett øreplugger av meget god kvalitet.

Kjennes ut som at jeg har mistet en kroppsdel.

:(
 
Kvinnfolk som skal til venstre i ett kryss og venter på møtende trafikk. Hvorfor kan de ikke kjøre mer enn to meter frem så andre bak slipper frem?!?!?
 
Kvinnfolk som skal til venstre i ett kryss og venter på møtende trafikk. Hvorfor kan de ikke kjøre mer enn to meter frem så andre bak slipper frem?!?!?

Ellers står de helt til høyre (sikkert for å forsikre seg om at de klarer svingen) og blokkerer dermed effektivt enhver mulighet for å passere på innsiden. Imens bygger køen bygger seg opp bak, men det ser man jo bare dersom man bruker speilene. Dette er en av de tydeligste signalene på at man ikke bryr seg om trafikkflyt eller andre trafikanter. Disse spesialistene er ofte også de som bruker usedvanlig lang tid på å registrere at det har blitt grønt, hva det innebærer og hvilke tiltak som bør iverksettes som følge av denne uventede hendelsen.

En dag vil dere lese om min road rage på forsiden av landets tabloidaviser .
 
Leverte min oppsigelse på jobb i dag- kan ikke like det, men jeg går ut med et B A N G- derfor dobbeltpost i "Dette gjør livet godt å leve"-tråden ;)
 
Det å ha mottatt ny telefon av jobben, for så å måtte vente på nye simkort kan jeg ikke like. L
Livet er hardt for tiden :p