Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

når du trykker den foldbare plastskjeen til godmorgenyoghurt ned i yoghurten og den bestemmer seg for å folde slik at den xxxxxx på armen din.


Når du sitter på 28A på et fullt Norwegianfly som venter på avising, og du forsøker å åpne Q-meierienes svar på God Morgen. Sølvfolien under müslien sitter så hardt at all müslien spres utover i setet og de nærmeste medpassasjerene i det folien finner det for godt å revne midt på.

Når man så innser nederlaget, plukker opp den lille plastskjeen fra gulvet og innser at man må nøye seg med å forsøke å drikke yoghurten, åpner yoghurtseksjonen, som tydeligvis er under trykk og det spruter skogsbæryoghurt utover den nyvaskede skjorten og i skrittet på buksen.. Faen ta.
 
Redigert:
Når du sitter på 28A på et fullt Norwegianfly som venter på avising, og du forsøker å åpne Q-meierienes svar på God Morgen. Sølvfolien under müslien sitter så hardt at all müslien spres utover i setet og de nærmeste medpassasjerene i det folien finner det for godt å revne midt på.

Når man så innser nederlaget, plukker opp den lille plastskjeen fra gulvet og innser at man må nøye seg med å forsøke å drikke yoghurten, åpner yoghurtseksjonen, som tydeligvis er under trykk og det spruter skogsbæryoghurt utover den nyvaskede skjorten og i skrittet på buksen.. Faen ta.

Yan Friis, er det deg?
 
Redigert av en moderator:
Det høres ut som om du har hatt en kjip start på dagen @DJM

Selv presterte jeg å få en kjempekjip parkeringsbot. Jeg kan ikke forstå hva jeg har gjort galt heller. Har stått på samme plassen hver dag i to uker, og betalt parkeringspengene med et smil om munnen hver dag.

Her skal det klages!
 
Redigert av en moderator:
Kokt kraft hele dagen som skal brukes til en suppe i morgen. Stod pent til avkjøling, helt til fruen slo ut "all gugga" når hun skulle vaske opp. #angermanagement
 
Å ha 150 barn og nær 300 foreldre mase om når skal jeg spille?!? Når?!? Når?!? Når?!?
Blir nesten gal!!!:( klar for ny dag kl 8 i morgen; her er det nok kun søvn som hjelper.
 
Talisker; den er lei!!

Marius / Mathfjeld: Neida, det ble en riktig så flott dag, riktignok et par uker siden, men jeg ankom en solfylt øy på sydlige breddegrader for en sytten dager lang treningsleir.

Etter ankomst på hotellet pakket jeg ut deler av mitt pikkpakk, plasserte det sirlig i skuffer og skap på hotellet. Da jeg var skrubbsulten og det var på tide med middag dro min romkamerat og jeg sporenstreks til nærmeste italienske restaurant og spiste en særdeles god pizza.

Da vi returnerte til hotellrommet og låste oss inn var jammen lyset slått på. Hyggelig, men dette er kanskje ikke typen hotell som vet hva "run down service" er... Hva i helvete? Soveromsvinduet er åpent! Sykkelskoene til kameraten min er borte.. jammen er ikke laptopen, tableten, GPSen og kameraet hans også borte. Og har du sett på maken, ryggsekken min er ikke lenger på rommet. I den lå alt vintertøyet jeg reiste ned i (hurra), laptopen min og ymse verdisaker :)

Heldigvis var ikke syklene borte! Ferien var reddet og det var bare å glede seg til morgendagen.
 
Kjære småbarnsforeldre! Dere må ikke gå to /tre i bredden i skiløypa.
Jeg forstår at prinsessen/arvingen ikke er så stø på langrenn og Gud forby at hun/han faller! Men husk- dere er ikke alene i marka.
 
Hvis ikke du kan finne deg i at andre ikke er like flinke som deg; har du ingenting i skiløypa å gjøre!!!:rolleyes::eek::p

Er helt enig, men jeg tror det er et sånn marka fenomen. Uansett, ski, sykkel, turgåing og jogging. Alle skal med i bredden, kanskje det er dette som er breddeidrett:p dette gjelder forsåvidt alle løyper og turstier, foreldre skjerp dere!!!
Jeg vet heldigvis at dette ikke gjaldt mine foreldre, klarte man ikke holde følge, fikk man et lite helvete med å komme hjem:mad:
 
Jeg har sluttet å gå på ski i helgene, og gjør jeg det, så er det helst på kvelden eller grytidlig om morgenen for å unngå folk! :)
 
Liker ikke å rydde! Er noe forbanna herk!:rolleyes:
Liker heller ikke at leieboerne til naboen har fylt opp en søppeldunken med papp og papir 28 timer etter at søppelbilen var her; hva er det de driver på med egentlig:confused:
 
Bilen var inne til EU kontroll i dag, fikk en mangellapp med syv 2'er feil. Greit nok, dette kommer til å koste litt tenker jeg. Verkstedet som er et uavhengig verksted hadde ikke hatt tid til å lage et prisoverslag enda, men skulle komme tilbake til meg i morgen.

På vei hjem tenkte jeg å stikke innom Jæger som er forhandler i Bergen. Kundekonsulenten laget et overslag og spurte så hvor mye jeg trodde det kom til å koste. For å ta litt i så svarte jeg ca. 25 000.

44 000 kr! For å få ordnet en bil fra '99. Nå vet jeg ikke hva en bilmekaniker tjener, men for den timeprisen så regner jeg med de drar med seg bagger med gull hjem på lønningsdagen.

Det kan jeg overhodet ikke like. Håper på en bedre pris i morgen.
 
@Wangensten

80ae2d743090cb396419d4ff55159fcb_zpsae567174.jpg


Bilen er en IS200, noe som gjør deletilgangen litt tricky når det gjelder litt mer spesielle ting.
 
Redigert av en moderator:
Den er lei Lien.


Jeg kan IKKE like når folk trekker seg fra avtaler om å leie tidenes kontorer... dagen før kontraktsignering også da gitt.
Håper på å få med et annet selskap i morgen...

Noen som har litt ledig kontorplass sentralt i Oslo å leie ut? Evt noen som trenger lokaler... send PM;)