Gratulerer med ny bukseTok alt med meg for turen sørover men har glemt buksen jeg skulle ha for navnefesten.
Nå må jeg kjøpe ny bukse i Kristiansand.
Vis vedlegg 66393
Gratulerer med ny bukseTok alt med meg for turen sørover men har glemt buksen jeg skulle ha for navnefesten.
Vis vedlegg 66393
Tok alt med meg for turen sørover men har glemt buksen jeg skulle ha for navnefesten.
Vis vedlegg 66393
Hvor langt kom du før du oppdaget at du ikke hadde bukse?
Hvor langt kom du før du oppdaget at du ikke hadde bukse?
Folk som prater konstant på inn- og utpust når togvognen er smekkfull.Folk som skal føre en samtale fra hver sin ende av en togvogn... nonstop chitchat uten stopp...
Og La La Lan jubler.Folk som prater konstant på inn- og utpust når togvognen er smekkfull.
NEI! Jeg vil ikke høre om tante Olgas hudkreft eller at barnet ditt hadde spygrønn dritt i bleien i går.
I dag kjørte jeg til jobb... det var en velsignelse helt til jeg passert bomringen. Det gjorde vondt i lommeboken.
Når den har sprukket lume, visere kolliderer og lenka er fra et annet år enn urkassen - så vil jeg si at knappenålene og glansbildet reddet deg.Når det dukker opp en birthyear gmt Pepsi på k/s og klokkekontoen inneholder ca verdien av to knappenåler og et glansbilde.
Det er meget mulig. Fint at det lønner seg å være blakk en gang i blant ogsåNår den har sprukket lume, visere kolliderer og lenka er fra et annet år enn urkassen - så vil jeg si at knappenålene og glansbildet reddet deg.
Hjertesukk her, men fytti satan som jeg hater Klokkeriet/Breitlingeriet/Breskeriet/Blingeriet/Kvalmeriet. Er jo faen nord-Europeisk mesterskap i bling og harry der. Vet at det finnes en rekke kunnskapsrike og fine folk der inne(les Ts-medlemmer), men virker som om det er 90% spekulasjon i Rolex-flipping, bilder bak bilratt og annet superkleint drit der inne. Har vaket litt inn og ut der, i håp om at det skulle dukke opp noe originalt og kult(ikke verdt tiden), men nå er feeden min full av faenskapet.
Det er mulig å luke det ut av feed'en, sammen med alt annet skrot man ikke ønsker fra ulike grupper. Da står du fritt til å oppsøke innholdet når det selv passer deg