Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når bilen sklir i alle retninger på klink is, i en ørliten helning, og en forbipasserende gir tegn om å ta ned vinduet - du gjør det - og vedkommende med stort alvor påpeker at det er glatt og at du bør rygge......
 
  • Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Det var det før du kalt meg for Herr Mengele:rolleyes:.
Stakkars mann: gjør det vondt nå? Lider du? Er du ikke vant til motstand?
Jeg har det bra for min del;)

"Overraskende" at du ikke forstår kontekst. Det jeg har sett til nå er ikke "motstand" så mye som et fossil sine raljeringer mot et samfunn han ikke lengre forstår.
 
"Overraskende" at du ikke forstår kontekst. Det jeg har sett til nå er ikke "motstand" så mye som et fossil sine raljeringer mot et samfunn han ikke lengre forstår.

Samfunnene endrer seg hele tiden og ikke alltid som man tror de skal.
Vi opplever enden av en post WW2 era og mye skal skifte. Sånn er det bare.
Skal du ta denne debatten, gjør det på et annet sted.
 
Samfunnene endrer seg hele tiden og ikke alltid som man tror de skal.
Vi opplever enden av en post WW2 era og mye skal skifte. Sånn er det bare.
Skal du ta denne debatten, gjør det på et annet sted.

Om du skal servere rasistisk oppgulp fra livets harde skole, kan du definitivt gjøre det et annet sted.
 
Når i en debatt, noen oppdaterer postene sine med små aggressive pamfletter etter at han fikk svar på disse.
Sannsynligvis i håp for å diskreditere motstanderen sin fordi han ikke fikk overtaket han håpet for:rolleyes:.
 
At brettspillet "politisk ukorrekt" er trukket fra markedet fordi det er...ehhm...politisk ukorrekt.o_O

På den annen side kan man like denne kommentaren.:D
http://www.tv2.no/nyheter/9566251/

Aldeles herlig!
Spillet er så ukorrekt at Ark ikke vil selge det. Det må jo være god reklame?
Eller som NRK så fortreffelig fremhevet; Det var brukt ordet "neger" på et av kortene! Nei fysj a mei!

8
 
Folk som tror de "vinner" en "debatt" fordi de skrev det siste innlegget uten å egentlig lese noe av det motparten skrev.
 
Redigert: