Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Dab ble mafiabestemt for monopol. Ferdig med det.
Vi er styrt av folk som har solgt sjelen sin(kanskje mer faktisk) til EU prosjektet og lokale mafiaene.

Les der om du ikke er overbevist: "Digitalt monopol til P4 og Bauer Media?"
http://www.radionytt.no/r17270.php

Hvis folk visste bare halv av det EU marionettene og politikerne våre jobber aktiv på siden 70 tallene, hadde disse vært hengt på lysstolpene med en gang, rett utenfor stortinget.
Mer jeg leser gjemte offisielle dokumenter fra EU og mer jeg spyr. Hva i h¨lvete har de inn i hodet sitt?
Disse ondskapsfulle s@t@ner har solgt landet-, kulturarven-, demokratiet-, resursene- og fremtiden til barna våre for et monopolistisk prosjekt som overgår Soviet Unionens tidligere galskap.
Dritten skal kollapse på en stygg måte men det blir ikke på grunn av Norge som tydeligvis er alt for infisert, akkurat som 80% av EU landene og jeg blir i første rekke hvis landet trenger bødler dagen det skjer.
Fordi en dag kommer når folket skal kreve mer enn et pund kjøtt for det som ble gjort under disse langsiktige sosiale og økonomiske planer.
 
3E05E2EF-05F9-4F3C-8C77-F61C68FDBED7.jpeg
Resirkulering av «humor»:
 
Jeg blir vel lett nedstemt i denne diskusjonen, men jeg føler jeg må slå et slag for Dab+. Jeg bor relativt grisgrendt til i fjellheimen i Telemark og her var vi vant med 4 kanaler fra FM-båndet før daben kom. Nå har vi over 30 og det fungerer aldeles utmerket!!

Go DAB+!

Du har nå over 30 kanaler, skriver du. Det er jo et godt utvalg det. Selv hører jeg aldri på mer enn en av gangen. 8- )

Hvor mange radiokanaler har du på bredbåndet/Internett-radio?

Er DAB+ bedre enn internett-radio'en?

Hjemme har jeg kun DAB+ i ene bilen. Hjemme har jeg gått over til internett-radio. Helt greit det.

8
 
Du har nå over 30 kanaler, skriver du. Det er jo et godt utvalg det. Selv hører jeg aldri på mer enn en av gangen. 8- )

Hvor mange radiokanaler har du på bredbåndet/Internett-radio?

Er DAB+ bedre enn internett-radio'en?

Hjemme har jeg kun DAB+ i ene bilen. Hjemme har jeg gått over til internett-radio. Helt greit det.

8
Men du har sikkert mer enn en klokke du også selv om du ikke bruker mer enn en av gangen ;) poenget var at der jeg bor så er DAB et mye bedre produkt enn det FM var, jeg hører bare på radio i bilen så lydkvalitet er ikke så veldig viktig. Som kjent så blir aldri lyd i bil så bra at noen merker forskjell på DAB og FM allikevel.

Hjemme hører jeg aldri på radio så jeg vet ikke hvordan kvalitet og utvalg er på nettradio/bredbånd. Men godt mulig det er bedre enn DAB, det er bare ikke viktig for meg :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Mickey
Latterlige overskrifter etter tapet mot Frankrike, som gullkornet fra VG: "Sjokktap!".

Nei, det er ikke et sjokk å tape mot Frankrike, et av verdens beste lag. For en latterlig infantil måte å forholde seg til både sporten og laget på. Det prates som om det for Norge er nok å bare møte opp og hente gullet, hvor et hvert annet resultat er en sjokkerende skandale. Ser ikke folk hvordan denne holdningen forsmår det potensielle gullet vi kunne vunnet, for ikke å snakke om gullene vi har vunnet tidligere? Som thrilleren mot Romania i semifinalen i 2015 som gikk til overtid takket være en superredning i siste sekund, eller den sinnssvake semifinalekampen mot Frankrike og den påfølgende ettmålsseieren mot Nederland i fjorårets finale? Det er ikke gitt at Norge vinner, om det var tilfellet kunne vi like gjerne delt ut pokalen før VM startet.

Sølv er ingen krise. Laget har godt av å ha noe nytt å revansjere og å strekke seg etter også.
 
Redigert:
Norge har tradisjon for å knekke når de blir presset av et godt lag.

E: Innhold. Fikk akkurat en faktura fra UPS på 1000 kroner for "utlagt mva" datert 20.07.17.
 
Redigert:
Latterlige overskrifter etter tapet mot Frankrike, som gullkornet fra VG: "Sjokktap!".

Nei, det er ikke et sjokk å tape mot Frankrike, et av verdens beste lag. For en latterlig infantil måte å forholde seg til både sporten og laget på. Det prates som om det for Norge er nok å bare møte opp og hente gullet, hvor et hvert annet resultat er en sjokkerende skandale. Ser ikke folk hvordan denne holdningen forsmår det potensielle gullet vi kunne vunnet, for ikke å snakke om gullene vi har vunnet tidligere? Som thrilleren mot Romania i semifinalen i 2015 som gikk til overtid takket være en superredning i siste sekund, eller den sinnssvake semifinalekampen mot Frankrike og den påfølgende ettmålsseieren mot Nederland i fjorårets finale? Det er ikke gitt at Norge vinner, om det var tilfellet kunne vi like gjerne delt ut pokalen før VM startet.

Sølv er ingen krise. Laget har godt av å ha noe nytt å revansjere og å strekke seg etter også.

Jeg følger ikke dette tett opp men disse "internasjonale" lagene går på grensen av absurditet.
La oss bli ærlig der og siden jeg har tilbrakt over halvparten av livet mitt i Frankrike og kan ikke holde kjeften min på sensitive temaer, kan jeg snakke om det.

Fakta er at hvis Norges lagene hadde sett ut som de franske, hadde det vært få nordmenn som hadde identifisert seg med de og det er akkurat det som skjer i Frankrike, år etter år.
At et lag representerer en viss diversitet som fins i landet er greit men diversiteten er nå overrepresentert i lagene for å bli ærlig.

Frankrikes lag kan håndplukkes gjennom cirka 70 millioner mennesker. Det kan ikke Norge gjør.
Dessuten halvparten eller mer kommer fra franske territorier som tilhører ikke en gang det europeiske kontinentet eller som tilhører tidligere kolonier.
De kan velge folk i Ny Kaledonia, franske Karibia, fransk Guyana, fransk Polynesia....
Det er litt som disse top fotballklubber som kjøper de beste spillerne over hele verden får å skape en "dream-team" og havner på banen mot en liten lands team som holder seg på innbyggerne sine.
Norge som et lite land har gjort mer enn godt nok i mange plasser og gjennom mange år: Chapeau!

Sporten har hatt sin "peak" og faller nå over hele vesten. Folk mister interesse.
For mye penger, for mye korrupsjon og spesielt for mye politikk.
Det står svart på hvit i EU dokumenter at sport og mediene må brukes for å fremme et multikulturelt "ansikt" basert på toleranse og interaskjon mellom kontinentene. De har nå overgått seg selv.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: HerrUr
"At et lag representerer en viss diversitet som fins i landet er greit men diversiteten er nå overrepresentert i lagene for å bli ærlig."

OK, hvor mye diversitet er for mye for din smak herr mengele?
 
  • Liker
Reaksjoner: Swearengen
"At et lag representerer en viss diversitet som fins i landet er greit men diversiteten er nå overrepresentert i lagene for å bli ærlig."

OK, hvor mye diversitet er for mye for din smak herr mengele?

Nazikortet er allerede ute ser jeg: det gikk fort!o_O
Med tenkingen din kan hele norsk lag bli av afrikansk opphav og da hvordan kan den representere Norge?

Frankrike har enkelte sportslager med over halvparten av folk som kommer fra et annet kontinent enn Europa og en del franskmenn mener at det starter å bli "komisk".
Og hvis du tror at franskmennene som mener dette er en liten minoritet av nazier tar du alvorlig FEIL.
Dessuten hadde Afrika Korps mange afrikanere blant seg, mange muslimske regimenter fra hele Midt-Østen og regimenter fra India bl-a
Lær deg historie!
Afrik K..jpg

Afrika K..jpg
 
Nazikortet er allerede ute ser jeg: det gikk fort!o_O
Med tenkingen din kan hele norsk lag bli av afrikansk opphav og da hvordan kan den representere Norge?

Frankrike har enkelte sportslager med over halvparten av folk som kommer fra et annet kontinent enn Europa og en del franskmenn mener at det starter å bli "komisk".
Og hvis du tror at franskmennene som mener dette er en liten minoritet av nazier tar du alvorlig FEIL.
Dessuten hadde Afrika Korps mange afrikanere blant seg, mange muslimske regimenter fra hele Midt-Østen og regimenter fra India bl-a
Lær deg historie!

Jeg kan historie. Problemet er bare at innlegget ditt er rasistisk. Dessuten svarte du ikke på spørsmålet mitt, hvor mye av det franske landslaget kan være fra kolonimaktene uten at det blir ubehagelig for en gammel hvit mann å se på?

Søppel som det du kommer med sliter man med ved sportsarrangementer verden over, og er et ENORMT problem.
 
Jeg kan historie. Problemet er bare at innlegget ditt er rasistisk. Dessuten svarte du ikke på spørsmålet mitt, hvor mye av det franske landslaget kan være fra kolonimaktene uten at det blir ubehagelig for en gammel hvit mann å se på?

Dine påstander blir absurde og stinker dårlige "politiske korrekte" retorikker.
Innlegget mitt snakker om ting du tør eller vil ikke ta opp.

Såpass "gammel" er jeg ikke for det første.
Jeg har vokst opp i det dere kaller for "ghettoene" eller "no-go soner" av Paris hvor 80% av populasjonen ikke er av europeisk opphav: jeg vet hva det er å bli en minoritet. Vet du det?
Ikke kom å gi meg lekser om diversitet eller antirasisme: du er sikkert dårlig plassert for dette.

Hadde et lag fra Senegal med 70% av hvite menn som stammer fra de tidligere franske etableringene vært -ikke rasist nok- i øynene dine?
Hva er det du søker til?
Min mening er det jeg sagt "At et lag representerer en viss diversitet som fins i landet er greit"
Vil du prøve å vise meg frem som en nazi, burde du finne en annen person.

Jeg er hverken tilhenger av Nasjonal Sosialisme eller Internasjonal Sosialisme.
 
  • Liker
Reaksjoner: HerrUr
Dine påstander b


jeg vet hva det er å bli en minoritet. lir absurde og stinker dårlige "politiske korrekte" retorikker.
Innlegget mitt snakker om ting du tør eller vil ikke ta opp.

Såpass "gammel" er jeg ikke for det første.
Jeg har vokst opp i det dere kaller for "ghettoene" eller "no-go soner" av Paris hvor 80% av populasjonen ikke er av europeisk opphav: jeg vet hva det er å bli en minoritet. Vet du det?
Ikke kom å gi meg lekser om diversitet eller antirasisme: du er sikkert dårlig plassert for dette.

Hadde et lag fra Senegal med 70% av hvite menn som stammer fra de tidligere franske etableringene vært -ikke rasist nok- i øynene dine?
Hva er det du søker til?
Min mening er det jeg sagt "At et lag representerer en viss diversitet som fins i landet er greit"
Vil du prøve å vise meg frem som en nazi, burde du finne en annen person.

Jeg er hverken tilhenger av Nasjonal Sosialisme eller Internasjonal Sosialisme.

Du skrev "for mye diversitet på laget". Du kan ikke ro deg vekk fra den, du kan ikke fortelle om hvorfor det er greit å mene noe sånt, for det lar seg simpelthen ikke gjøre.

Det eneste absurde er at du kan tro at det er greit å forfekte rasisme åpent på internett. Det er direkte stakkarslig i 2017.

"jeg vet hva det er å bli en minoritet. Vet du det?" Stakkarliten, hvite mennesker var minoriteter under apartheid, vi kan ta det sakte. Det. Er. Ikke. Det. Samme. Som. Å. Diskriminere. Mot. Fargede. I. 2017
 
Du skrev "for mye diversitet på laget". Du kan ikke ro deg vekk fra den, du kan ikke fortelle om hvorfor det er greit å mene noe sånt, for det lar seg simpelthen ikke gjøre.

Det eneste absurde er at du kan tro at det er greit å forfekte rasisme åpent på internett. Det er direkte stakkarslig i 2017.

Ja, "for mye diversitet" gjør at ordet "nasjonal lag" mister en del mening for mange mennesker: fordi sånn er det inn i hodet av mange mennesker som tenker ikke som deg.
Og sånn går det på alle kontinenter. Lev med det.
Jeg tror ikke at halv afrikanske sportslager i Asia hadde vært veldig populære: det er fakta.

ALT kommer på internett: vi kaller dette for ytringsfrihet.
Folk som deg ønsker sensur på alt de ikke liker.
Og det minner meg på fascisme.
 
  • Liker
Reaksjoner: HerrUr
Ja, "for mye diversitet" gjør at ordet "nasjonal lag" mister en del mening for mange mennesker: fordi sånn er det inn i hodet av mange mennesker som tenker ikke som deg.
Og sånn går det på alle kontinenter. Lev med det.
Jeg tror ikke at halv afrikanske sportslager i Asia hadde vært veldig populære: det er fakta.

ALT kommer på internett: vi kaller dette for ytringsfrihet.
Folk som deg ønsker sensur på alt de ikke liker.
Og det minner meg på fascisme.

Ja, hvis bare Fjordman fikk skrive hva han mente innerst inne, så ville nok ingenting skjedd på Utøya.
 
Statuen av Kain etter han drepte Abel gir mer mening i denne konteksten enn du skjønner.

Du startet med "OK, hvor mye diversitet er for mye for din smak herr mengele? "
Og du fikk ingen Mengele på kroken din : vi kaller dette for en bomtur.
Som sagt, er jeg bare en som "..har tilbrakt over halvparten av livet mitt i Frankrike og kan ikke holde kjeften min på sensitive temaer".
Kos deg videre med nazijakten din herr Wiesenthal.
 
Redigert:
Du startet med "OK, hvor mye diversitet er for mye for din smak herr mengele? "
Og du fikk ingen Mengele på kroken din : vi kaller dette for en bomtur.
Som sagt, er jeg bare en som "..har tilbrakt over halvparten av livet mitt i Frankrike og kan ikke holde kjeften min på sensitive temaer".
Kos deg videre med nazijakten din herr Wiesenthal.

Hva enn som får deg til å sove om natten, en selverklært "minoritet" fra fløyelsghettoen som bare ikke utstår at disse "diversitetene" får deg til å framstå som det du er. At du ikke sover med mein kampf under puta gjør deg faktisk bare marginalt bedre enn disse "nazistene" som du deler meninger med, og som du til og med tilegner geografiske begrensninger.

Patetisk.
 
Hva enn som får deg til å sove om natten, en selverklært "minoritet" fra fløyelsghettoen som bare ikke utstår at disse "diversitetene" får deg til å framstå som det du er. At du ikke sover med mein kampf under puta gjør deg faktisk bare marginalt bedre enn disse "nazistene" som du deler meninger med, og som du til og med tilegner geografiske begrensninger.

Patetisk.

Blablabla... Du bor i en boble. Som sagt, jeg har vært der: ikke du.
Virkeligheten er sånn at folket har fått nok av mennesker som deg som ønsker seg så inderlig et sosial eksperiment som ser ikke ut til å fungere: jeg kan si at der jeg har vokst opp er eksperimentet fullstendig feilet.
Les der og få deg litt virkelighet. Verden er ikke som du tror og går ikke mot retningen du ønsker.
Jeg som person, har ingenting å gjør med det som skjer eller utviklingen kontinentet tar: det har jeg sett foran meg 20 år siden og nå kommer det.
Man trenger ikke å være en rakettforsker for å forstå hvordan disse sosiale planer skulle ende.
Nå er jeg ferdig her med diskusjonen.
 
Blablabla... Du bor i en boble. Som sagt, jeg har vært der: ikke du.
Virkeligheten er sånn at folket har fått nok av mennesker som deg som ønsker seg så inderlig et sosial eksperiment som ser ikke ut til å fungere: jeg kan si at der jeg har vokst opp er eksperimentet fullstendig feilet.
Les der og få deg litt virkelighet. Verden er ikke som du tror og går ikke mot retningen du ønsker.
Jeg som person, har ingenting å gjør med det som skjer eller utviklingen kontinentet tar: det har jeg sett foran meg 20 år siden og nå kommer det.
Man trenger ikke å være en rakettforsker for å forstå hvordan disse sosiale planer skulle ende.
Nå er jeg ferdig her med diskusjonen.

Wow, i det minste hykler du ikke om at du er rasekriger. Sånne kommentarer som dette går det femten av på dusinet på vg.no, men man ser dem jaggu ikke ofte når man diskuterer håndball.