Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Folk som tror de "vinner" en "debatt" fordi de skrev det siste innlegget uten å egentlig lese noe av det motparten skrev.

Jeg prøvde ikke å spesielt vinne en debatt, men mest å forklare meg.
Du bruker alt for mange ekstreme anklagelser og det gjør diskusjonen litt meningsløs for min del.
Jeg har lest det du skrevet men mye av det gjenspeiler at du sannsynligvis er en ung person som har vokst opp i et veldig annerledes miljø enn meg og som har dannet seg et svart/hvit bilde av verden.
Som sagt, jeg har ikke vokst opp i de trygge områdene av Norge og har en veldig annerledes visjon på alt vi har diskutert.
NÅ : har du virkelig noe å si til meg, kan det skje på PM eller gjerne i den virkelig verden siden du også bor nordover.
Alt er sagt her for min del.
 
Man-flu-775x390.jpg
 
Stygg og fascinerende lesing på "How is the court case with Facebook going? What did they steal from you?"
Faktisk ikke første gang jeg leser om manipulert amerikanske rettssaker med "insider-judges" koblet med bank (spesielt GS) eller politikere.

"
Leader Technologies’ founder and CEO Michael McKibben talks to Eesti Päevaleht about the row with Facebook, and the security issues facing the Internet today."
"Our first clue that something was amiss came when the magistrate judge, an Obama nominee, replaced the 25-year veteran judge on our case just one month before trial. His first act was to allow Facebook to add the on-sale bar claim.

We only discovered years later that President Obama's Justice Department adviser on this nomination was a partner at Facebook's law firm. The new judge simultaneously blocked us from conducting additional discovery on this new accusation. So we were obstructed from defending ourselves."

http://www.leader.com/docs/Michael-...stonia-Daily-Eesti-Paevaleht-Oct-14-2013.html

Rettssak der: https://www.courtlistener.com/opinion/799485/leader-technologies-inc-v-facebook-inc/
 
Her er det jo mulig å ta den helt ut - jeg kan absolutt ikke like alle disse "politisk korrekte" synsere som ikke har hatt en utfordring siden den teoretiske delen på Universitetet og samtidig går ut offentlig og synes fryktelig mye om verdensproblemer. WTF ? Get a llfe og et snev av realitetsorientering. Husker jeg traff på 3 jenter i Kabul som nippet til lyserøde drinker - alle norske fra en frivillig orginasjon. De lurte på hva vi skulle her med våpen og diverse ?????
 
Virkelig? Litt av en annonse.... Usmakelig spør du meg. Trykte ikke på den, men mtp bakgrunnsbildet tipper jeg det er NSB..

5zLtUTG.png
 
Jeg liker ikke når jeg er en politisk broiler uten reell verdi i arbeidslivet og har likt å bruke min posisjon til å få tak i eller prøvd å få tak i litt ung AUF-høne og så får jeg #metoo rett i trynet og mister min politiske "karriere" og dermed alle fremtidige inntektsmuligheter utover NAV, pluss at samboerskapet ryker.
 
Alle fjøsharryene som tror at stil er noe du kjøper i bogstadveien.
Jeg har ingen ønsker om å restarte den trøttende ordvekslingen fra de foregående sider, men er det ikke smule inkonsekvent å klage på diskriminerende utsagn den ene dagen, for så å bruke nedlatende gruppebetegnelser som "fjøsharryer" like etterpå?

Forøvrig finner de fleste fjøsharryene jeg kjenner stilen sin i FK-butikken.
 
Jeg har ingen ønsker om å restarte den trøttende ordvekslingen fra de foregående sider, men er det ikke smule inkonsekvent å klage på diskriminerende utsagn den ene dagen, for så å bruke nedlatende gruppebetegnelser som "fjøsharryer" like etterpå?

Forøvrig finner de fleste fjøsharryene jeg kjenner stilen sin i FK-butikken.
Evt hos Moods of Norway
 
Stappmett av kalkun og riskrem. Herlig.

Hva det er som jeg ikke kan like nå i hverdagen, spør du sikkert?

Jo - det skal si deg. Hvis noen synger julen mer inn nå, så orker jeg ikke lene meg over mot fjernkontrollen for å slå av - eller kaste den gjennom fjernsynsruta.