Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Been there, done that. Ikke bare jobbsøknader heller. Pleier å kjøre det gode gamle: "Sorry, glemte å lagre før jeg sendte, så du fikk ikke siste versjon"-trikset.

Glemte å fjerne en punchline på motivasjonen for søknaden, som er komplett irrelevant iht søknaden. Det er straffen for å være hissig på copy-paste fra gamle søknader. Rookie mistake, så nå kan jeg bare ha det så godt!
 
Kan ikke like at bilen jeg lånte av far; står igjen på fjellet. Må få Viking til å kjøre den på verksted i morgen og forhåpentligvis hente den i Elverum i løpet av uken. Helvetes el-feil.
 
Jeg kan ikke like dørvakter som synes besvarelsen "Ikke nok" på spørsmålet "Hvor mye har du drukket ikveld?" ikke er morsom, og dermed fører til utestengelse resten av kvelden.
 
Batteritid på iPhone 4s er smertelig dårlig.
Startet dagen fulladet i det jeg gikk ut døra 06:46
08:19, litt spilling av spill+musikk og Tidssonsk surf er den på 42%
... nei vent 41%

Hvor er min månedslange batteritid, kaffetrakter, innebygde winder og annet jeg trenger av en smartfån i 2013!!

Edit

Eller er det bare min? (Alle bakgrundsapps av, ingen location service, Siri er deaktivisert)
iPaden (Gen 2) og iPod Touchen (Gen 4) holder haugehvis av timer lenger med lek og morro.
Kan vel ikke bare være 3g/2g-mottaker som gjør det
 
Det hørtes litt vel ekstremt ut. Musikk sluker lite strøm hos meg, surfing tar endel men ikke så mye.
 
Vet at siste iOS update kan by på problemer hvis du oppdaterer på telefonen. Ta back up, nullstill telefonen og gjør full installering igjen gjennom itunes, så kan det blir bedre. Hadde samme problemet selv, og leste om dette på et apple-forum - funket som bare rakkern det
 
Det hørtes veldig mye ut. Etter jeg skrudde ned lysstyrken på skjermen, og oppdaterte den med IOS 6.1.2 fikk jeg ihvertfall mye lengre batteritid. Synes å ha hørt noe om feil på IOS 6.1.1, men er litt usikker!
 
Når Apple er nevnt her i tråden, så må jeg skyte inn at jeg liker ikke at MMS funksjonen blir borte etter hver eneste oppdatering.
Må legge inn manuelt igjen, om det skyldes One call eller apple vet jeg ikke. Stress er det uansett :mad:
 
Når Apple er nevnt her i tråden, så må jeg skyte inn at jeg liker ikke at MMS funksjonen blir borte etter hver eneste oppdatering.
Må legge inn manuelt igjen, om det skyldes One call eller apple vet jeg ikke. Stress er det uansett :mad:

Samme her- med Telenor... :mad:
 
Når vi er inne på telefoner. Min HTC One X+ er håpløs når det gjelder nedlasting av bilder. Uansett hvor mange - eller få - bilder jeg har tatt og disse skal over på PC, så er det alltid 500 eller flere "bilder" der. De jeg har tatt kommer i forskjellige størrelser og gjerne tre eksemplarer av hvert bilde, men det som verre er at jeg får ned bilder fra internettsider, eksempelbilder, tegn og tegninger av alle slag. Hver eneste gang.

Dette er nå mer enn irriterende. Det er en voldsom oppgave om jeg bare skal ta et bilde til dagens klokke, hvilket har medført at jeg ikke gjør dette om jeg ikke har fotoapparatet i nærheten.

Noen som har tips og råd vedrørende dette, eller må jeg kjøpe meg iPhone?
 
sløv fortollingsprosess

Kjedelig at en pakke blir liggende i Norge i flere dager når man har betalt ekstra for ekspress.

2AA2693B-7592-4CF5-9B80-BEE8A807F679-136-0000003D9A14D26A_zps115a16db.jpg
 
Redigert:
Svært lite fornøyd med min nye klokkeboks av merket Official Geneva i macassar tre. Elendige hengsler, ingen motstand opp/ned på selve lokket slik at det smeller igjen av seg selv og låsen er 4.stk relativt kraftige magneter. Ikke verdt 120 € ++, skal sies at boksen ser veldig fin ut og høy finish på ut og innside, men hjelper lite med så dårlige tekniske løsninger synes jeg :(

http://www.watch-tool.de/html/watch_boxes1.php?id=0501em
 
Redigert:
Har man ikke krav på pengene tilbake da? Men du er kanskje mottaker og ikke avsender?
 
Har man ikke krav på pengene tilbake da? Men du er kanskje mottaker og ikke avsender?

Har nok en case, men siden jeg er mottaker hjelper det lite. Sender får nok refundert en sum, men jeg må sitte å vente på pakke.. vurderer å kjøre til molde for å bryte meg inn på posten og hente den :)
 
Har nok en case, men siden jeg er mottaker hjelper det lite. Sender får nok refundert en sum, men jeg må sitte å vente på pakke.. vurderer å kjøre til molde for å bryte meg inn på posten og hente den :)

bare klag, ikke gi deg, så får du frimerkehefter tilsvarende portoen.

si at du har betalt avsender for frakten, som jo er naturlig.

jeg fikk det og har nå nok frimerker for 20 år... :cool: