Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Beklager noe rotere formulering. Man får nå kun sluttpakke om man sitter i en stilling som ikke må erstattes om man sier opp.

Jeg sitter på kritiske oppgaver, så jeg må da erstattes når jeg sier opp for å flytte, ergo er jeg plutselig ikke i målgruppen for sluttpakker. Når man tar det i tillegg til at overføring av stilling ikke lenger er mulig, vel da faller man mellom alle stolene :confused:

DET er kjipe greier....
Trist, @Lemen.

Kun spesielle organisasjoner som har "lov" til å gjøre slik...

8- (

Folk dør. Sånn er det bare. Alexander Dale Oen er et annet eksempel. Norge har flere eksempler. At folk dør er synd, men en del av livet. At folk dør tidlig, er selvsagt uheldig - men ikke uvanlig. At folk man ikke kjenner (ordets egentlige mening) dør, går ikke innpå meg - men snarere en inspirasjon til å ikke bruke for mye tid i/på sofaen.

SSB har en fin oversikt her. Se den og vurder utifra ditt eget fødselsår, levested og hvordan du ser på fremtiden. Se f.eks. graf nr. 4.

Moralen er å ikke kjipe ut på ting i livet, men dra på mens man kan. :) Man vet aldri når ens egen tid er inne.

https://www.ssb.no/befolkning/statistikker/dode/aar/2016-03-09

giphy.gif

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: UJU og Sylar

-Det høres jo ut som en merkelig måte å rane noen på - altså, klippe lenken, og dermed redusere verdien på uret med masse lapper, gjøre det lettere gjenkjennelig mm.

Når man like enkelt kunne forklart stakkaren at nå - nå tar du av deg det uret der, ellers kommer vi til å ta det av deg!

Huff. På den annen side kan man jo ikke slutte å gå med urene sine, heller - bare i frykt for at en eller annen j***l skal rane en. Håper offeret har en forsikring som dekker dette, og at uret ikke hadde altfor stor affeksjonsverdi.

(Jeg ville blitt mye mer grinete om noen forsøkte å rappe Certina DSen jeg arvet fra min farfar enn om noen stakk av med POen eller Speedmasteren min...)

• Liker
Reaksjoner: Grendel og chrbir
-Det høres jo ut som en merkelig måte å rane noen på - altså, klippe lenken, og dermed redusere verdien på uret med masse lapper, gjøre det lettere gjenkjennelig mm.

Når man like enkelt kunne forklart stakkaren at nå - nå tar du av deg det uret der, ellers kommer vi til å ta det av deg!

Huff. På den annen side kan man jo ikke slutte å gå med urene sine, heller - bare i frykt for at en eller annen j***l skal rane en. Håper offeret har en forsikring som dekker dette, og at uret ikke hadde altfor stor affeksjonsverdi.

(Jeg ville blitt mye mer grinete om noen forsøkte å rappe Certina DSen jeg arvet fra min farfar enn om noen stakk av med POen eller Speedmasteren min...)
Tipper at artikkelen er litt keitete formulert, og at klokken egentlig var på reim.

• Liker
Reaksjoner: Kohe321
Kan ikke like at alle annonser fra Markeds-forumene på TS nå kommer opp i feed'en på "Nye innlegg."

Likte at annonsene var separate fra "Nye innlegg", da man hadde annonsene på ett sted og - vel - nye innlegg på et annet. Nå oversvømmes feed'en med flest annonser. Rotete.

Kan ikke like at alle annonser fra Markeds-forumene på TS nå kommer opp i feed'en på "Nye innlegg."

Likte at annonsene var separate fra "Nye innlegg", da man hadde annonsene på ett sted og - vel - nye innlegg på et annet. Nå oversvømmes feed'en med flest annonser. Rotete.
Godt å høre at det ikke bare er jeg som irriterer meg over dette. Synes det ble veldig uoversiktlig.