Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Det sies jo at 216570 flyr under radaren...tydeligvis ikke. Den radaren alle snakker om er noe forbanna tull. :)
Den flyr nok under radaren når det kommer til å få spørsmål som "hvor mye betalte du for den der?". Kriminelle er en annen sak.

Hvis tyven faktisk er godt bekjent med klokker så tror jeg at en hvit 216570 er et tydeligere mål enn en Submariner(pga. overfloden av fakes og invictaer).

Den flyr nok under radaren når det kommer til å få spørsmål som "hvor mye betalte du for den der?". Kriminelle er en annen sak.

Hvis tyven faktisk er godt bekjent med klokker så tror jeg at en hvit 216570 er et tydeligere mål enn en Submariner(pga. overfloden av fakes og invictaer).
Et godt poeng. Eneste spørsmålet jeg har fått fra folk på jobben som ikke aner en pøkk om klokker, var på min tidligere 216570 under en lunsjdrøs; "Den var lys og fin. Er det en Nixon?"

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Sjø
Et godt poeng. Eneste spørsmålet jeg har fått fra folk på jobben som ikke aner en pøkk om klokker, var på min tidligere 216570 under en lunsjdrøs; "Den var lys og fin. Er det en Nixon?"

-Mhm. En fyr registrerte Speedmasteren min en gang, og kunne stolt dra opp ermet for å vise at han også hadde ‘sånn klokke med mange visere på’ - hans var en Fossil og hadde vært dritdyr, men det kostet jo å få noe som var bra, da - hm, hva slags var min? Dyr?

Det er eneste gang i mitt liv at jeg ikke diskret har unnveket spørsmålet om noen har spurt meg om hva armbåndsuret mitt koster.

Der og da føltes det veldig riktig - i etterkant også litt barnslig, men veldig godt... :)

Det sies jo at 216570 flyr under radaren...tydeligvis ikke. Den radaren alle snakker om er noe forbanna tull. :)
Her må jeg stille et uvesentlig spørsmål til ekspertene: Illustrasjonsbildet i artikkelen viser en 216570, men på bildet av uret på eierens håndledd; er ikke det en 16570?

Vedlegg

• _20180421_212655.JPG
    _20180421_212655.JPG
    47,2 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Kan ikke like at alle annonser fra Markeds-forumene på TS nå kommer opp i feed'en på "Nye innlegg."

Likte at annonsene var separate fra "Nye innlegg", da man hadde annonsene på ett sted og - vel - nye innlegg på et annet. Nå oversvømmes feed'en med flest annonser. Rotete.

Godt å høre at det ikke bare er jeg som irriterer meg over dette. Synes det ble veldig uoversiktlig.

Enig! Mulig å endre tilbake til slik det var? Evt en poll? @Jon Henrik :)

Her må jeg stille et uvesentlig spørsmål til ekspertene: Illustrasjonsbildet i artikkelen viser en 216570, men på bildet av uret på eierens håndledd; er ikke det en 16570?

Stusset ved det samme selv.
Så langt det er forsikringsselkapet bekjent er det nok en 216570.

Pga mistenkt status eller vakt?

Blåmandag på en fredag...
Korte stikkord for å oppsummere dagen:
- kabelfeil
- omkoblingstrøbbel pga høy last
- brann i kabelskap pga høy last
- status som mistenkt i politiets etterforskning.
- kan ikke drikke en dråpe alkohol før onsdag kveld.

Blåmandag på en fredag...
Korte stikkord for å oppsummere dagen:
- kabelfeil
- omkoblingstrøbbel pga høy last
- brann i kabelskap pga høy last
- status som mistenkt i politiets etterforskning.
- kan ikke drikke en dråpe alkohol før onsdag kveld.
Så når strømmen går, innledes det politi etterforskning mot den skyldige montøren?:eek:
Dere er jo nærmest terrorister:eek:;)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
På grunn av brannen og etterforskningen av den.

Tenk på at "nå har du opplevd det også". Det er ikke alle som har vært i den situasjonen. Det er en helg du "rammes". Det kommer nye helger. En helg er grei å ofre for å ha opplevd dette.

Kjipt når det står på. Men en opplevelse å ha opplevd. (Etterpå).

lykke til. Og god helg!

8