Politibetjenten var søt og hyggelig, med en herlig sørlandsdialekt, så jeg samarbeidet.
Men min overordnede kommer til å rive politet et nytt et, for det var fullstendig feil fremgangsmåte.
På grunn av brannen og etterforskningen av den.
Terrorister som deg hadde jeg sendt rett til Guantanamo med fly og oransje kjelledress.
Din favoritt farge
"- kan ikke drikke en dråpe alkohol før onsdag kveld."
Nå kan jeg drikke dobbelt (en for deg og en for meg), hver dag, hele lang helg og med god samvittighet.
Du er egentlig heldig siden du skal spare på paracet boksene.
Folk som sier "hvem" i stedet for "hvilken" eller "hvilket" også. Folk som sier "råsjbiff" i stedet for roastbeef. Folk som sier "bærne'" i stedet for bearnaise-saus. Folk som sier "angtrekå" i stedet for entrecôte. Folk som sier "grang hotell" i stedet for Grand Hotel. Folk som sier "garang" i stedet for M1 Garand-riflen (uttales /ˈɡærənd/ for den som måtte lure). Folk som sier "pomfri" i stedet for pommes frites. Folk som sier "liten strit" og "stor strit" i stedet for liten og stor straight i f.eks Yatzy.
Artikkelen er bak betalingsmur.
Og folk som bare NEKTER å svare noe annet på innkallingen enn "Tentative". Du vet om du kommer eller ikke.Folk som kaller inn til møter uten at de først sjekker tilgjengeligheten til folk de inviterer. I Outlook ser man jo dette på 1 sekund. Så skal alle andre kaste bort minutter og frem-og-tilbake-tid på å justere møtetidspunktet. Fucking waste of time.
At diverse firmaer ikke kan betale fakturaene innen FF. Hater ekstra jobb med å purre på dem. Grrrrr.
"Nye" Gmail liker jeg ikke i det hele tatt.
Jeg leste først om det i nettavisen.Så testet det ut. Det ble en stor nedtur. Kan gjøre om til nye gmail på innstillinger oppe til høyre. Enda så er det valgfritt men gode gamle gmail kommer garantert til å forsvinne etter hvert.=8- O
Den har jeg ikke oppdaget....
Er det noe som "Comming soon to a PC near me"?
8
Jeg leste først om det i nettavisen.Så testet det ut. Det ble en stor nedtur. Kan gjøre om til nye gmail på innstillinger oppe til høyre. Enda så er det valgfritt men gode gamle gmail kommer garantert til å forsvinne etter hvert.
Du kan gå tilbake til den gamle gmail enda hvis du prøver ut nye. Det gjorde jeg. Litt fremover i tid så var det visst den nye utgaven som gjaldt. Det er ikke sikkert den er så dårlig som jeg får den til å høres ut som. Mulig det bare er jeg som liker det gamle gode jeg er vandt tilHuff. Det høres ikke så bra ut.
Jeg kjører med scriptblocker og blokkerer ut mye script. Derfor har nok ikke jeg fått frem det valget (enda).
Jeg får se på det når jeg får tid. Nå har jeg lært meg å bruke det eksisterende systemet. Det er jo klart at når folk er fornøyde med en ting så MÅ man andre på det. Hvis ikke merker man ikke at utviklerne/systemet finnes!
Jeg sier alltid at "det fine med å ta dårlige avgjørelser er at de kan omgjøres". Men det er ikke alltid at det rådet tas til følge....
8
Du kan gå tilbake til den gamle gmail enda hvis du prøver ut nye. Det gjorde jeg. Litt fremover i tid så var det visst den nye utgaven som gjaldt. Det er ikke sikkert den er så dårlig som jeg får den til å høres ut som. Mulig det bare er jeg som liker det gamle gode jeg er vandt til