At det ikke er skuddpremie på luftens rotter.. For når man finner bilen fullstendig nedlesset i måkedrit, så legger det en forsiktig demper på et ellers godt humør.
På bilen?
Takke meg for nyvokset bil, så det lot seg lett spyle av.
På bilen?
Takke meg for nyvokset bil, så det lot seg lett spyle av.
Hva er Hifisentralen?Dumt. Nå går alt til en annen entusiast. Ikke plass, ikke rom. @Loevhagen, du har vel aldri vært på hifi-sentralen? Neppe, det var det jeg trodde.Vis vedlegg 92424
Har i alle fall fungert flere år på jobb, jager måker. Men har lest at kråker og andre «smartere» fugler ikke lar seg lure over lengre tid.Funker det over tid også?
Denne posten treffer. Heldigvis er pappboksene her inne i håndterlig størrelse, selv om det i en periode ble så voldsomt at jeg ubevisst hilste på en ansatt i Posten ute på julehandel.Hva er Hifisentralen?
Dumt. Nå går alt til en annen entusiast. Ikke plass, ikke rom. @Loevhagen, du har vel aldri vært på hifi-sentralen? Neppe, det var det jeg trodde.Vis vedlegg 92424
Min erfaring er at det bare er å krype til korset først som sist, 6 mm rehabgips og noen kg med sparkel så er man ferdig, og får en glatt og fin vegg å jobbe med.Veggfornyer https://coop.no/sortiment/obs-bygg/maling-og-tilbehor/tapet/infra-veggfornyer-grunnet-0.6-x-10m
Ideen er god, men fy f..n noe dritt å jobbe med.