Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

POSTNORD
flamethrower.jpg

Det samme nå terrassen er nyvasket, putene lagt ut i sofaen. Så blir den dritt ned.
Holdt på å drepe meg oppunder mønen i vår for å montere slike pigger. Men ser ut som det burde vært oppå taket også .

At det ikke er skuddpremie på luftens rotter.. For når man finner bilen fullstendig nedlesset i måkedrit, så legger det en forsiktig demper på et ellers godt humør.

Monter en slik "flyvende drage".
De skal hjelpe med litt slikt.

8

Dumt. Nå går alt til en annen entusiast. Ikke plass, ikke rom. @Loevhagen, du har vel aldri vært på hifi-sentralen? Neppe, det var det jeg trodde.Vis vedlegg 92424
Hva er Hifisentralen?

Fører det til å kjøpe store høyttalere i store esker, og selge dem noen uker senere - og de på det lokale Postkontoret tror du er sprute gal når du kommer tilbake med de samme jævla gigantiske eskene - og skal sende dem, under samme sporingsnummer. Eller, man skyfler store rørforsterkere med ekstraesker med rør pakket inn som om innholdet var laget av ... glass. Og, ditt lokale byggevarehus tror du er spik spenna gal når du tilter fordi de ikke har aksjonert din bestilling på Rockwool akustikkmatter og du står der med kuken i handa og skal ha lister og scenemolton til innrammingen...

Osv.

Nei, jeg er glad jeg aldri har vært medlem på Hifisentalen de siste 13 årene og kastet bort 5000+ innlegg der av min og andres tid med å måle lytteavstand til 38% fra bakvegg for å få minst mulig stående bølger.

Nope.

Helvete, det minner meg på at jeg antageligvis bør kvitte meg med alle eskene til høyttalerene og forsterkerne på garasjeloftet....

picard-facepalm.jpg

• Liker
Reaksjoner: JD83 og raknes