Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Har stor sans for å generalisere, men hallo?!?!
Jeg har enda å se en miljøarbeider i lavere skolegang som gjør seg fortjent til lønnen sin (når det kommer til dette emnet - altså mobbing). Min kommentar angående lærere i parentes, gjelder også lavere skolegang, og er en referanse til den forsettlige blindheten flere disponerer i frykt for å møte et problem de ikke vet hvordan de skal håndtere. Igjen, dette er min oppfatning basert på det jeg observerte i mine yngre år. Jeg var verken mobber eller mobbeoffer, men hadde likevel en grei oversikt over det som foregikk - som alle andre. Å tro noe annet om de ansatte er bare naivt.

@DoDe Jeg synes derfor ikke at generaliseringen er mindre tillatelig enn generaliseringer flest.

• Liker
Reaksjoner: DoDe
Now that escalated quickly.

Screenshot_20180608-075858.jpg

Jeg har enda å se en miljøarbeider i lavere skolegang som gjør seg fortjent til lønnen sin (når det kommer til dette emnet - altså mobbing). Min kommentar angående lærere i parentes, gjelder også lavere skolegang, og er en referanse til den forsettlige blindheten flere disponerer i frykt for å møte et problem de ikke vet hvordan de skal håndtere. Igjen, dette er min oppfatning basert på det jeg observerte i mine yngre år. Jeg var verken mobber eller mobbeoffer, men hadde likevel en grei oversikt over det som foregikk - som alle andre. Å tro noe annet om de ansatte er bare naivt.

@DoDe Jeg synes derfor ikke at generaliseringen er mindre tillatelig enn generaliseringer flest.

At eieskifteselskap trenerer saken til det kjedsommelige. Imponerende å klare å bruke 3 uker på å svare på en e-post hver bidige gang.

Når en eller annen k*kp*ng tar borti en flett ny Vespa og lager en - for meg - betydelig bulk. F*ttesv*n som ikke sier ifra. Måtte vedkommende ende opp med å snø inne på en hytte med en dement sosialterapeut. (Oppfordringer til vold og hevnaksjoner frabes).

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Politiet på rett plass til rett tid til en forandring? Se det.
Tja ut av tunell og 60 sone like utenfor og lite tid å bremse ned fra 80 sone. Men ok, tar det som en mann. Men surt etter å ha brukt cruise kontrollen etter fartsgrensen hele tiden.