Forderdelig.........,,,,,,Såkalte miljøarbeidere er inkompetente latsekker, med null forutsetning for å endre nevnte forhold. (Lærere også, for den del.)
Har stor sans for å generalisere, men hallo?!?!
Forderdelig.........,,,,,,Såkalte miljøarbeidere er inkompetente latsekker, med null forutsetning for å endre nevnte forhold. (Lærere også, for den del.)
Jeg har enda å se en miljøarbeider i lavere skolegang som gjør seg fortjent til lønnen sin (når det kommer til dette emnet - altså mobbing). Min kommentar angående lærere i parentes, gjelder også lavere skolegang, og er en referanse til den forsettlige blindheten flere disponerer i frykt for å møte et problem de ikke vet hvordan de skal håndtere. Igjen, dette er min oppfatning basert på det jeg observerte i mine yngre år. Jeg var verken mobber eller mobbeoffer, men hadde likevel en grei oversikt over det som foregikk - som alle andre. Å tro noe annet om de ansatte er bare naivt.Har stor sans for å generalisere, men hallo?!?!
Jeg har enda å se en miljøarbeider i lavere skolegang som gjør seg fortjent til lønnen sin (når det kommer til dette emnet - altså mobbing). Min kommentar angående lærere i parentes, gjelder også lavere skolegang, og er en referanse til den forsettlige blindheten flere disponerer i frykt for å møte et problem de ikke vet hvordan de skal håndtere. Igjen, dette er min oppfatning basert på det jeg observerte i mine yngre år. Jeg var verken mobber eller mobbeoffer, men hadde likevel en grei oversikt over det som foregikk - som alle andre. Å tro noe annet om de ansatte er bare naivt.
@DoDe Jeg synes derfor ikke at generaliseringen er mindre tillatelig enn generaliseringer flest.
Det er selvsagt veldig effektivt for alle andre.Utdrag fra sak om at ansatte i fylkeskommunen har meget gunstige parkeringsvilkår i jobben:
Vis vedlegg 96851
Merkelig nok så velger denne politikeren å argumentere med at kollektivtransport ikke alltid er effektivt.......
Utdrag fra sak om at ansatte i fylkeskommunen har meget gunstige parkeringsvilkår i jobben:
Vis vedlegg 96851
Merkelig nok så velger denne politikeren å argumentere med at kollektivtransport ikke alltid er effektivt.......
Kommer ikke til å gjøre stor karriere i politikken med slik oppførsel!Dette er jo en sensasjon - en ærlig politiker!
Kommer ikke til å gjøre stor karriere i politikken med slik oppførsel!
Alle må jo forstå at det er vanskelig å få hverdagen til å gå rundt uten bil, for politikereFint at de kan bevilge seg selv goder de ivrer etter å frata andre.
Ja, noen er virkelig likere enn andre...
Hahaha, kortbukser OG Axe høres ut som en stril.
Tja ut av tunell og 60 sone like utenfor og lite tid å bremse ned fra 80 sone. Men ok, tar det som en mann. Men surt etter å ha brukt cruise kontrollen etter fartsgrensen hele tiden.Politiet på rett plass til rett tid til en forandring? Se det.