Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Först dra ut en inflammerad visdomstand för en månad sen, sedan se att man må borra en tand till. För att så igår ha ont og gå till tandläkaren igen som sier att tanden bredvid den borttagna tanden har en sprekk. Det kan jag ikke like :D

• Liker
Reaksjoner: JD83 og CaveMan
En uke til med sommer, så er det fare for det endelige klesplaggnederlag: Joggebukseshorts.

8-slob_on_couch_600x400.png

Da regner jeg med at du selger haglene, nikkersene, brenner oilskinjakkene og anskaffer en serie av katter i samme slengen. Mitt verdensbilde er snudd fullstendig opp-ned nå. Vet faktisk ikke om jeg blir helt med selv etter dette. Jeg tror fortsatt du spøker, og at din shorts er en tweed-nikkers.

Redigert:
Posten Norge, verste foretak noensinne etter "Microsoft India" og "Invicta". :mad:

For fjerde gang siden påske har de klart å bruke over TO UKER (!) på en forsendelse mellom Oslo - Bergen. (Venter fortsatt...)
Håpløs postgang og like horribel kundeoppfølging :mad:

De får jo PostNord og TNT Norge til å fremstå som Usain Bolt på MDMA :p

kisspng-snail-mail-email-clip-art-snails-5ab42c2099b376.9199582315217572166296.jpg

Redigert:
Når man tar fri og kjører 200km t/r hytta for og møte en el-montør som skal bytte strømmåleren og ikke møter opp :mad:
Ringer bookingfirmaet som satte opp avtalen. De sier vi har feil på bookingsystemet vårt....sorry asså !

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Når man tar fri og kjører 200km t/r hytta for og møte en el-montør som skal bytte strømmåleren og ikke møter opp :mad:
Ringer bookingfirmaet som satte opp avtalen. De sier vi har feil på bookingsystemet vårt....sorry asså !
En kollega hadde liknende opplevelse. Han krevde samme gebyr for manglende oppmøte som entreprenøren krevde av han som kunde. Det hjelper ikke så mye, men det er da et lite plaster på såret.

Stueplanten i entreen får ikke særlig oppmerksomhet.

Ser at det vokser sopp oppi der også. Lurer på hvordan dette har skjedd.

#livetsmysterier

9E7FDCA7-A6EC-479D-985A-D368878C9585.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Hvis det er samme greiene vi har fått i hus går det over på to-tre dager.

Begynte med hosting og sår hals tirsdag/onsdag. Satt seg i bihulene i går. Pleier å henge ganske lenge i kroppen min. Håper jeg kommer over det verste i løpet av neste uke. Har ferie i 2 uker etter det.

Diego Maradona oppfører seg som om han har ramlet oppi en stor silo med kokain og nå eksisterer i en slags permanent rustilstand.

Kanskje ikke helt utenkelig, faktisk.

Meget mulig!
Legg merke til plastposen bak Diego.

Klippet er forøvrig fra 2017 i en rusisk privatjet. Tror ikke mye har forandret seg :cool:

• Liker
Reaksjoner: Kohe321