Jeg føler med deg. Det finnes ikke noe farligere enn den jævla tannlegen..Akutt måtte til tannlegen for rotfylling..
Jeg føler med deg. Det finnes ikke noe farligere enn den jævla tannlegen..
Pyse.. hehe. Huff,jeg hadde fått panikkangst. Jeg har litt mer enn normal frykt for tannlegenTannlegen var grei han, det var timene fra den midlertidige fyllingen datt ut til bedøvelsen var satt som var jevlige..
Cristiano Ronaldo!!!Diego Costa!
En uke til med sommer, så er det fare for det endelige klesplaggnederlag: Joggebukseshorts.
En kollega hadde liknende opplevelse. Han krevde samme gebyr for manglende oppmøte som entreprenøren krevde av han som kunde. Det hjelper ikke så mye, men det er da et lite plaster på såret.Når man tar fri og kjører 200km t/r hytta for og møte en el-montør som skal bytte strømmåleren og ikke møter opp
Ringer bookingfirmaet som satte opp avtalen. De sier vi har feil på bookingsystemet vårt....sorry asså !
Hvis det er samme greiene vi har fått i hus går det over på to-tre dager.Forkjøla i juni. W.T.F.
Hvis det er samme greiene vi har fått i hus går det over på to-tre dager.
Diego Maradona oppfører seg som om han har ramlet oppi en stor silo med kokain og nå eksisterer i en slags permanent rustilstand.
Kanskje ikke helt utenkelig, faktisk.