Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Ryggproblemer sucks.

Nå har jeg gått i en uke med en eller annen feil i ryggen. Har ikke vondt i ryggen, men i høyre hofte. Legen mente det var noe som hadde låst seg et sted i ryggen. For øvrig på grunn av slitasjeskade. Slitasjen må ha kommet av for mye sitting. Det er først i de senere årene at jeg har beveget meg noe særlig - iallefall i jobbsammenheng. Jeg har en gang hatt skikkelig tannverk. Det var gått betennelse i en tannrot, sa tannlegen. Det var vondt, men det var fanker'n ta meg rene underholdningen i forhold til de smertene jeg har i hofta nå. Store mengder piller fra esker med rød trekant holder smertene delvis i sjakk, men høyre foten er helt nummen og det går mer eller mindre trill rundt for meg.

HTFU, Minuteman!!!
 
Føler med Minuteman, man blir helt satt ut av ryggproblemer. Men dersom du har smerter i foten og dette stammer fra ryggen/hofta er det jo trolig nerveproblemer?
 
Jeg har svært lite til overs for mennesker med stor trang til å lage problematikk ut av ingenting. Spesielt den typen som legger ansvar over på verden og forventer at den skal snu seg etter "mine ønsker"...
@rambutan +1. Har merket at enkelte folk nesten har et behov for en liten hverdagslig "krise" de kan snakke om på arbeidsplassen, hvor det nesten blir den gjennomgående tonen i de fleste samtaler. Skikkelig anstrengende å måtte forholde seg til i det daglige når nesten alt blir syting over mindre, uviktige ting.
 
Redigert av en moderator:
Ryggproblemer sucks.

Nå har jeg gått i en uke med en eller annen feil i ryggen. Har ikke vondt i ryggen, men i høyre hofte. Legen mente det var noe som hadde låst seg et sted i ryggen. For øvrig på grunn av slitasjeskade. Slitasjen må ha kommet av for mye sitting. Det er først i de senere årene at jeg har beveget meg noe særlig - iallefall i jobbsammenheng. Jeg har en gang hatt skikkelig tannverk. Det var gått betennelse i en tannrot, sa tannlegen. Det var vondt, men det var fanker'n ta meg rene underholdningen i forhold til de smertene jeg har i hofta nå. Store mengder piller fra esker med rød trekant holder smertene delvis i sjakk, men høyre foten er helt nummen og det går mer eller mindre trill rundt for meg.

HTFU, Minuteman!!!

Mye som kan føre til det der, men du beskriver på mange måter symptomene mine når prolapsen går amokk og treffer nerven i full effekt.

Men kan heldigvis være mye annet rart og. De fleste prolapser sier de at gir seg selv i løpet av noen dager.

(Jeg har aldri blitt skikkelig bra men er fortsatt under behandling et tilbakefall og tre år med varierende smerte senere).

Om du får problemer med urinere *må* du til legevakta umiddelbart.

Dersom det skulle være en prolaps er det helt ok å legge seg rett ut i noen dager.. Første gangen låste hoften min seg totalt og gjorde vondt jævlig mye verre. Det er ikke noe poeng i å presse seg i akuttfasen.. Hør på kroppen. Ser du hvitt av smerte, slutt å gjør hva du enn gjør.
 
Takk for tips @ChristianN
Jeg tar det helt med ro. Har så vidt vært utom døra de siste dagene, og da kun for å spasere en kort tur med bikkjene. Kjørte en tur til butikken i dag, men det var ikke noe jeg gjentar på et par dager.
 
Redigert av en moderator:
At posten går for de mest ubruklige folkene når de ansetter!!

"pakke forsøkt utlevert" my ass! neste gang skal jeg telte utenfor inngangsdøren!

For en gjeng med Idioter!!
 
At posten går for de mest ubruklige folkene når de ansetter!!
"pakke forsøkt utlevert" my ass! neste gang skal jeg telte utenfor inngangsdøren!
Klag. Ikk eitl det lokale postkontoret, men send en mail (bruk kontaktskjemaet) på Posten.no. Skriv at du sjekket ringeklokken/dørhammeren, ikke var ute av leiligheten/huset i det hele tatt, om det stemmer. De er visst veldig lite glad i sånne episoder sentralt, og en posten-ansatt jeg kjenner såvidt sier det er garantert en ubehagelig samtale for budet, spesielt hvis det har skjedd før. Forlang samtidig at de kjører pakken ut igjen.
 
Liker ikke at så mange lar være å skrive merket/produsent av klokken de unboxer i tittelen på tråden de lager i håp om å få mer klikk.

Her kunne jeg ikke vært mer uenig med deg! Jeg synes det nesten ødelegger litt av spenningen når jeg vet på forhånd hva jeg skal se, halve moroa(for meg) er å lese innledningen, se bilde av boksen for så å sitte for meg selv og prøve å gjette hva som blir unboxet.

Men, for senere å kunne søke opp unboxingen, skjønner jeg at du ønsker navn.
 
Å høre på radio under trening. Når klokka er halv sju om morgenen, er jeg ikke klar for å høre Petter Pilgaard og resten av søppelensemblet i "radiokanalen" NRJ sitte å diskutere i all seriøsitet om hvorvidt Justin Bieber møtte sin ekskjæreste i Norge for å skvære opp eller ei.
Jeg vet at jeg kunne løst problemet med å bruke et headset. Men når man har en treningsmakker, er ikke det helt optimalt.

Jeg får vel spørre pent om senteret kan vurdere å sette på en radiokanal som sender bare musikk.
 
FedEx og Tollvesenet.

De har fått skriftlig dokumentasjon på at klokken ble utført - sågar stemplet av Tollvesenet.
Mandag ba FedEx om dokumentasjon på at klokken hadde vært i USA ...?!? Det var for fanker'n de som plukket den opp der borte. Så ber de om dokumentasjonen på at den ble utført. Den fulgte pakken og var til og med limt på utsiden av den.
Så ber de om dokumentasjon på at jeg har reist ut av landet med den. Dessverre tok jeg ikke wrist-shot ved ankomst USA, men jeg har kopi av reisedokumentene. Nå skal alt orde seg med en gang, sa de.

I dag ringer jeg og purrer. Samme historien om igjen. Nå er det Tollvesenet som skal ha dokumentasjon. Det siste nå er at jeg må fremlegge dokumentasajon fra IWC på at den er levert der. Heldigvis har jeg det og det har jeg nå sendt til FedEx, som i sin tur skal sende dette til Tollvesenet.

Neste gang skal jeg ...
Nei, forresten, det er ikke lov til å skrive her inne hva jeg skal gjøre neste gang.
 
Amming på offentlig plass.. Mener da midt i en cafeteria, bakeri eller i nærheten av hvor totalt ukjente sitter å spiser.. Vet det sies å være naturlig, men det er så sinnsykt guffent! De kan med kiden på dass eller noen plass mer skjermet!!

Noe annet som er irriterende er alle de som poster bilder av ungene (små barn) over alt på facebook og som skriver opp og ned hvor kjekk og spesiell akkurat denne ungen er.. -nei det er han ikke, ungen ser akkurat ut som den forrige ungen som ble postet her tidligere, samtidig så er det kun du og din nærmeste som synes ungen er spesiell, for alle oss andre er det er heeelt vanlig kid som hverken er spesiell å se til eller har noen overnaturlige krefter..
 
Liker ikke at så mange lar være å skrive merket/produsent av klokken de unboxer i tittelen på tråden de lager i håp om å få mer klikk.

Jeg er faktisk helt uenig her. Nå er det et par år siden jeg unboxet noe, men når jeg gjorde det var poenget å skape spenning for en evt leser. Når tittelen røper innholdet er motivasjonen til å klikke på tråden borte. Unntaket er spesielle klokker som ikke er hverdagskost her inne :)

Ellers helt enig vedrørende amming på offentlige plasser. Det går an å planlegge. Det er så nasty med amming at jeg får oppgulp. Spiller ingen rolle hvor MILF den dama er, amming er like usexy som hår på leggene.
 
Kan ikke like at jeg må vente 5 dager på en pakke fra "oven". 5 dager er vel ikke så ille, men da pakken er som skal fraktes fra Fauske til Oslos sorteringsanlegg (ca 15timer kjøretur) hittil har brukt 61 timer begynner jeg å lure?

eKsYQgD.png


Neida, sikker bare jeg og F5 knappen som er utålmodige.