Lien, Proaktiv reduserer jo kolesterolet med 10% på 3-4 uker
@rambutan +1. Har merket at enkelte folk nesten har et behov for en liten hverdagslig "krise" de kan snakke om på arbeidsplassen, hvor det nesten blir den gjennomgående tonen i de fleste samtaler. Skikkelig anstrengende å måtte forholde seg til i det daglige når nesten alt blir syting over mindre, uviktige ting.Jeg har svært lite til overs for mennesker med stor trang til å lage problematikk ut av ingenting. Spesielt den typen som legger ansvar over på verden og forventer at den skal snu seg etter "mine ønsker"...
Ryggproblemer sucks.
Nå har jeg gått i en uke med en eller annen feil i ryggen. Har ikke vondt i ryggen, men i høyre hofte. Legen mente det var noe som hadde låst seg et sted i ryggen. For øvrig på grunn av slitasjeskade. Slitasjen må ha kommet av for mye sitting. Det er først i de senere årene at jeg har beveget meg noe særlig - iallefall i jobbsammenheng. Jeg har en gang hatt skikkelig tannverk. Det var gått betennelse i en tannrot, sa tannlegen. Det var vondt, men det var fanker'n ta meg rene underholdningen i forhold til de smertene jeg har i hofta nå. Store mengder piller fra esker med rød trekant holder smertene delvis i sjakk, men høyre foten er helt nummen og det går mer eller mindre trill rundt for meg.
HTFU, Minuteman!!!
Å som jeg elsker statistikk
Ikke verdens undergang, men fy så kjedelig
Har statistikk dette semesteret jeg også, gosh!
Klag. Ikk eitl det lokale postkontoret, men send en mail (bruk kontaktskjemaet) på Posten.no. Skriv at du sjekket ringeklokken/dørhammeren, ikke var ute av leiligheten/huset i det hele tatt, om det stemmer. De er visst veldig lite glad i sånne episoder sentralt, og en posten-ansatt jeg kjenner såvidt sier det er garantert en ubehagelig samtale for budet, spesielt hvis det har skjedd før. Forlang samtidig at de kjører pakken ut igjen.At posten går for de mest ubruklige folkene når de ansetter!!
"pakke forsøkt utlevert" my ass! neste gang skal jeg telte utenfor inngangsdøren!
Liker ikke at så mange lar være å skrive merket/produsent av klokken de unboxer i tittelen på tråden de lager i håp om å få mer klikk.
Liker ikke at så mange lar være å skrive merket/produsent av klokken de unboxer i tittelen på tråden de lager i håp om å få mer klikk.
Spiller ingen rolle hvor MILF den dama er, amming er like usexy som hår på leggene.