Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Amming på offentlig plass.. Mener da midt i en cafeteria, bakeri eller i nærheten av hvor totalt ukjente sitter å spiser.. Vet det sies å være naturlig, men det er så sinnsykt guffent! De kan med kiden på dass eller noen plass mer skjermet!!

Ellers helt enig vedrørende amming på offentlige plasser. Det går an å planlegge. Det er så nasty med amming at jeg får oppgulp. Spiller ingen rolle hvor MILF den dama er, amming er like usexy som hår på leggene.

@s2bu @Thomas Jeg er ganske uenig med synspunktene deres på amming, som jeg synes er den naturligste ting i verden, og som egentlig aldri har plaget meg. Anyhuu, ingen vits å krangle om det, bare å se denne videoen og bli overbevist!
 
Redigert av en moderator:
Epic video ... men hvorfor bruke menn? :)
Hadde noen tillegg men oppsummerer det med at det må da være lov.
Nå har riktignok matmor ammet to tette små nå her så er nok farvet av det, men eldste mann ammet 13-14 timer i døgnet og for å få gjort noe som helst så måtte det litt offentlig amming til - men pent og diskret med pledd/skjerf/annet over pakken. Videon var kanskje "noe liberal" ...
 
Amming på offentlig plass.. Mener da midt i en cafeteria, bakeri eller i nærheten av hvor totalt ukjente sitter å spiser.. Vet det sies å være naturlig, men det er så sinnsykt guffent! De kan med kiden på dass eller noen plass mer skjermet!!

På dass ja. Når du får en sneip selv synes jeg du skal foreslå dette for din kjære. Rapporter tilbake hit.
 
På dass ja. Når du får en sneip selv synes jeg du skal foreslå dette for din kjære. Rapporter tilbake hit.

Ta med mat på tåteflaske eller whateve.., Er det full baluba og krise når man er ute blant folk så kan man ta med ungen en tur ut i bilen elns da.. Baserer du din uttalelse om at jeg ikke har barn fordi jeg mener amming på offentlig plass som guffent? Lukter en standard "du aner ikke hva du snakker om siden du ikke har barn"..
 
Ta med mat på tåteflaske eller whateve.., Er det full baluba og krise når man er ute blant folk så kan man ta med ungen en tur ut i bilen elns da.. Baserer du din uttalelse om at jeg ikke har barn fordi jeg mener amming på offentlig plass som guffent? Lukter en standard "du aner ikke hva du snakker om siden du ikke har barn"..

Jeg bor med en dame som slett ikke trives med å vise puppen på offentlig sted, og således prøver så godt hun kan å gjemme ammingen bak puter og søyler. (For det er et stykke fra å mistrives med offentlig puppevisning til å pumpe seg i en flaske hver gang man skal være hjemmefra mer enn en time om gangen. Jepp, 1,5 til 2 timer er helt standard intervall her på dagtid.)

Antagelsen om at du ikke har barn baserer jeg altså på at du foreslår å ta med ungen på dass. Og hvis jeg tar feil beklager jeg gjerne, men det er uansett på siden av poenget.

Jeg er enig med deg i at det er unødvendig å trykke puppen sin opp i fjeset på fremmede. Men jeg er også ekstremt uenig i at dama mi skal bli hjemme hele dagen eller hoppe gjennom alle typer ringer (kan man si det på norsk?) for at du skal slippe å være i samme rom som et ammende barn. Du får trøste deg med at du neppe møter henne der etter klokka fem eller så. (Og jeg generaliserer fortsatt, so shoot me.)
 
Ingen beklagelse nødvendig :) bare morsomt å diskutere litt, man gir og man tar.

Er jo ganske så vanlig med handicap/stellerom som man kan bruke, er det ikke? Du har dog helt rett i at jeg ikke har barn, i ca to mnd til uansett.. Kan likevel aldri se for meg at jeg forandrer mening på dette.
 
Ingen beklagelse nødvendig :) bare morsomt å diskutere litt, man gir og man tar.

Er jo ganske så vanlig med handicap/stellerom som man kan bruke, er det ikke? Du har dog helt rett i at jeg ikke har barn, i ca to mnd til uansett.. Kan likevel aldri se for meg at jeg forandrer mening på dette.

Lykke til med det forestående!:D

Men jeg kan vedde på at du forandrer mening senere!:D
 
Ingen beklagelse nødvendig :) bare morsomt å diskutere litt, man gir og man tar.

Er jo ganske så vanlig med handicap/stellerom som man kan bruke, er det ikke? Du har dog helt rett i at jeg ikke har barn, i ca to mnd til uansett.. Kan likevel aldri se for meg at jeg forandrer mening på dette.

Famous last words....

Snakkes i 2015
 
Jeg kan bare snakke for meg selv, hadde mange prinsipper og sterke meninger for 10-15 år siden da jeg var i 20-25 årene,
Men ting forandrer seg og du får andre verdier og blir "rund i kantene"!:D
 
Ingen beklagelse nødvendig :) bare morsomt å diskutere litt, man gir og man tar.

Er jo ganske så vanlig med handicap/stellerom som man kan bruke, er det ikke? Du har dog helt rett i at jeg ikke har barn, i ca to mnd til uansett.. Kan likevel aldri se for meg at jeg forandrer mening på dette.


Det pussige er at på en lørdagskveld etter en tur på byen er ofte pupper anderledes. Da får en det ofte travelt med å få puppene frem i lyset.:rolleyes:
Tipper du blir istand til å se at ungen din ikke er lik alle de andre ungene som blir postet på facebook. Skal heller ikke se bortifra at du poster bilde av den flotte og spesielle ungen din du også.;)
 
Strengt tatt skjønner jeg rett og slett ikke hvordan man kan tillate seg å diskuterer pupper i en tråd med overskrift - "Nei det kan jeg ikke like".....

Jeg har en lang liste over ting jeg liker.
Urene kommer meget høyt opp.
Det gjør pupper også.

God helg!
:cool:
 
Må si jeg lurer litt på alderen til de som klarer å bli uvel av amming. Greit at det ikke er top entertainment, men man faktisk ikke glo bare man ser antydning til pupp.