Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Folk som panikkrøyker rett utenfor døråpningen på toget på stasjonen, slik at man må presse seg gjennom fabrikkskorsteinene for å komme seg om bord, og som så går ombord MENS de tar siste drag, og stinker ut hele jævla vognen. På annenhver stasjon. Måtte de ble brent med sigarettglør inn i evigheten når de er så til de grader tilbakestående og egoistiske. Det finnes nicorette, røykeplaster snus og esigaretter, for fanden, hvis man er til de grader rusmisbruker.
 
Redigert:
Folk som panikkrøyker rett utenfor døråpningen på toget på stasjonen, slik at man må presse seg gjennom fabrikkskorsteinene for å komme seg om bord, og som så går ombord MENS de tar siste drag, og stinker ut hele jævla vognen. På annenhver stasjon. Måtte de ble brent med sigarettglør inn i evigheten når de er så til de grader tilbakestående og egoistiske. Det finnes nicorette, røykeplaster snus og esigaretter, for fanden, hvis man er til de grader rusmisbruker.

Og, enda verre: De som kapper siggen for så å putte sneipen inn i pakken igjen, gjerne en tipakning.:mad::mad:
 
At adamskater var på besøk for å låne bort sag og jeg som møbelsnekkeren jeg en gang var skulle vise noen praktiske triks. Vel... Resultatet ble blod. Mye blod. Og jeg har idag sett beinet i fingeren.
Kan ikke like klønete knivteknikk, tapt ansikt og dunkende finger. Kan dog like dem gode hjelpen jeg fikk av Adam.
B736D9C9-362F-4F9C-9D94-0173B4D016EE-10637-00000C4179CE9BA0.jpg
 
Auch! God bedring. Kommer til å dunke godt i natt, tenker jeg, så knask noe bedøvende hvis du vil sove.

Har tittet på tommelebeinet mitt en gang selv, og rakk å bli fascinert i to sekunder før det slo meg at jeg hadde kuttet meg inn til benet. Da var det plutselig ikke så kjekt lenger. Legevaktlegen som skulle sy ("Det er en stund siden jeg har gjort dette, skal vi se...") gjorde meg enda mer ille til mote, og det hjalp heller ikke da han sølte en halv liter desinfeksjonsvæske over det blodige oppvaskhåndkleet jeg hadde surret rundt den så det så ut som et slakterhus på benk og gulv.
 
Stor pose!

img_43fa0b8c75c7e.jpg


Nå husker jeg hvorfor det er flere år siden forrige gang jeg spiste disse... :mad::mad::mad:
 
Haha Mathfjeld, coleslaw-fail?

Olem: kjiiipt. Men tenk positivt, det er heldigvis sykkelsesong...
 
At tollen i Norge bruker så sinnsykt lang tid ift de som leverer pakken! 1-2 dager til tollen, 1-∞ dager ut av tollen :( blæ
 
Kan ikke like:

Var i bryllupet til en kompis for to lørdager siden. Moren hans hadde skrevet sang. Mamma, du er advart: Skriver du sang til meg i bryllupet mitt blir du kastet ut, og arkene med sangen på brent på bålet!
 
@Entropy Ouch, det hørtes skikkelig vondt ut. Husker at en lignende skade skjedde med en venn av meg på skolen i en sløydtime - han skulle sage noe, det gikk litt for fort og sagen spratt opp av hakket og over knokene som ble kuttet slik at beinet kunne skimtes. Grøsser bare av tanken. God bedring ønskes! :)
 
Redigert av en moderator:
Går helt fint her altså. Teipet fingeren så jeg ikke kan bøye den og lag det gro:) var på joggetur for litt siden.

Fun fact; visste dere at man ikke kan blø ihjel av kapp i fingeren?
 
At konflikter i arbeidslivet får størst konsekvenser for dem som hverken er part eller har innflytelse over utfallet. I vårt tett sammenvevde moderne samfunn burde man forlengst funnet et alternativ til streik. Dagens Widerøe-streik viser dette med tydelighet; det er overhodet ingen logikk i at uenighet om et pensjonsspørsmål mellom arbeidgiver og arbeidtaker skal gå utover uinvolverte tredjemenn som dette gjør, og det er et tydelig tegn på foreningenes altfor store styrke i dette landet at ingen tør å påpeke det åpenbare maktmisbruket.
 
Jeg kan ikke like at det har tatt meg hele tre timer på å få utfylt samtlige følgeskjema til høyere utdanning. Inkludert i disse tre timene inngår spurting fram og tilbake til diverse offentlige kontorer (som selvsagt kun har åpent 13-14) og frenetisk jakt etter fargeprinter. Det er helt åpenbart at karakterene som jeg ble tilsendt i høst ikke er godkjente, og må ha et eget skjema for å være godkjent. Etter 15 minutter i kø med opptakskontoret fikk jeg beskjed om at jeg hadde ringt feil saksbehandler. Hrmpfh.
 
At konflikter i arbeidslivet får størst konsekvenser for dem som hverken er part eller har innflytelse over utfallet. I vårt tett sammenvevde moderne samfunn burde man forlengst funnet et alternativ til streik. Dagens Widerøe-streik viser dette med tydelighet; det er overhodet ingen logikk i at uenighet om et pensjonsspørsmål mellom arbeidgiver og arbeidtaker skal gå utover uinvolverte tredjemenn som dette gjør, og det er et tydelig tegn på foreningenes altfor store styrke i dette landet at ingen tør å påpeke det åpenbare maktmisbruket.
Nja, at det rammer bedriften (som ikke lenger kan tilby lovede tjenester til sine kunder) er en ting.

Men sympatistreik kan de få ta rennefart og kjøre langt opp der bak. Hvorfor i all verden skal ansatte i BKK og mange andre energileverandørselskaper taes ut i streik fordi IT-selskapet Atea ikke ønsker å gi tariffavtaler til de 7% av arbeidstakerne som ønsker det? Hva i all verden har det for slags relevans? Nei, måtte den nye lederen i LO bli den siste i denne parasittiske mafiaorganisasjonen som aldri tenker på noe annet enn seg selv, seg selv, eller seg selv.