Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg liker ikke mva.
Jeg liker at mva-beløpene jeg betaler blir høyere og høyere, men jeg liker ikke at skatten peker nese til meg og spiser det opp:(
 
Jeg kan ikke like at jeg aldri husker å sjekke postene mine for skrivefeil eller teit formatering før jeg trykker post. :p

Blir alltid gira og skriver svaret mitt raskt uten mye tanke på hvordan det ser ut, og leser ikke igjennom skikkelig før etterpå for så å finne to, tre setninger på rad som begynner med "jeg" eller "så". Er sikker på at 50% eller mer av postene mine på TS har "sist redigert av kohe321 kl" under seg. :rolleyes:
 
4 pics 1 word. Jeg er stuck, og sta nok til å ikke kjøpe poeng! Ble lite søvn natt til idag :p

Haha, kjenner meg igjen @Kohe321. Så har du space knappen på iPad som aldri funker som den skal!!
 
Redigert av en moderator:
Att jeg i ett naivt øyeblikk tenkte jeg kunne ta 15 ekstra studiepoeng parallelt med bacheloroppgaven. Når man strengt tatt skulle jobbet med sistnevnte men er pent nødt til å skrive i det uendelige om Durkheim, Weber og sosiologisk metodologi kjenner man livskvaliteten synker.. :mad:
 
Att jeg i ett naivt øyeblikk tenkte jeg kunne ta 15 ekstra studiepoeng parallelt med bacheloroppgaven. Når man strengt tatt skulle jobbet med sistnevnte men er pent nødt til å skrive i det uendelige om Durkheim, Weber og sosiologisk metodologi kjenner man livskvaliteten synker.. :mad:

Bwahahahahaha!
 
Takk. Ingenting er som en aldri så liten tidssonen pause, her føler man sympatien formelig strømme på og kan gå tilbake til arbeidet litt lettere til sinns.. På plussiden, ingen buekorps i mils omkrets :rolleyes:
Ikke her heller. Håper de har falt i lungegården og druknet. :eek:

Men altså, det er jo litt deilig at man ikke er den eneste som sliter med eksamener OG oppgaveskriving samtidig. I'm a bad person. :(
 
Håper heller at de formerer seg :cool:

Høres ut som det som leder opp til en middelmådig norsk grøsser. Ser for meg folketomme gater hvor overlevende løper med hørselsvern for å unngå ”farene” som lurer rundt hvert hjørne. Jeg snakker selvsagt om buekorpsene og alle drevet til vannvidd av den kontinuerlige ”musikken”. Aksel Hennie kan spille hovedrollen som en av de få immune (døve) og lederen for de siste friske med fungerende hørsel. Den store twisten blir at en av de overlevende innerst inne liker buekorps. Vil denne ulven i fåreklær lede de overlevende inn i fortapelsen? Vil Hennie redde dem?

Om noen her inne jobber i bransjen er det bare å sende en PM, jeg skriver gjerne manuset og er mer enn villig til å selge det billig (delbetaling i klokker også mulig) :rolleyes:
 
Kan ikke like at bakdekket på sykkelen min er slitt ned til deg gule i knastene etter 2 ukers kjøring.
Greit nok at jeg kjører litt hardt på asfalten, men det blir lite bakbremsing og slædding.

Let`s see...

20 uker/2uker=10 uker
600kr*10 ganger=6000

6000KR UTEN at jeg har regnet med fordekket.

Og folk klager på at bil er dyrt? pfhh....:mad:
 
Du kjøper enten feil dekk til ditt bruk eller dårlige, overprisede dekk. :p
 
Du kjøper enten feil dekk til ditt bruk eller dårlige, overprisede dekk. :p

Dekkene fulgte med sykkelen. Dekkene er jeg kjempefornøyd med, og lette dekk med bedre grep skal man lete lenge etter, men fa** for noe dritt at de blir så fort slitt.

Dekkene er forresten "Schwalbe Rocket Ron"

Får kanskje gå tilbake til noe Continental dekk. Et merke jeg er veldig fornøyd med og bruker på landvei og terreng
 
6000kr er jo knapt nok nok til at et verksted åpner panseret :). Er en grunn til at vi med bil synes det er kostbart ;).

Forøvrig - om sykkeldekk og bildekk har noe til felles er slitasjeraten ganske proporsjonal med mengden grep da det typisk er mykere gummi som gir mer grep men som da varer kortere. (Ganske forenklet men...)
 
6000kr er jo knapt nok nok til at et verksted åpner panseret :). Er en grunn til at vi med bil synes det er kostbart ;).

Forøvrig - om sykkeldekk og bildekk har noe til felles er slitasjeraten ganske proporsjonal med mengden grep da det typisk er mykere gummi som gir mer grep men som da varer kortere. (Ganske forenklet men...)

Jaja, skjønner sammenhengen mellom grep og levetid. I Rocket Ron er det veldig myk gummi, men møsnteret med mange og små knaster står nok for mesteparten av grepet. Grepet på f.eks vått gjørmete gress er veldig bra ved nedbremsing, og jeg tror ikke å bytte til en litt hardere blanding hadde gjort store forskjellen. Kunne dog ha gitt dårligere grep på glatte steiner og røtter.

Blir vel til at jeg kjøper meg noen skikkelige klubber av noen terrengdekk fra Continental. Litt mangel av grep skal jeg klare å ofre for mye lenger levealder.
 
At jeg sitter her i stedet for å legge meg, fordi jeg liksom skulle skrive 800 ord til på oppgaven før jeg køyer. Har skrevet 50 ord siden klokken 23...
 
Folk(På facebook somregel) som svarer feil på enkle matte oppgaver som feks 30+30x0+1! Og ikke minst når de kaller folk for dumme når de selv svarer feil! arrrrg
 
Folk(På facebook somregel) som svarer feil på enkle matte oppgaver som feks 30+30x0+1! Og ikke minst når de kaller folk for dumme når de selv svarer feil! arrrrg

Ikke at det ugjør noen forskjell her, men hadde du skrevet 30+30x0+3! tror jeg de færreste hadde svart rett.
 
Ikke at det ugjør noen forskjell her, men hadde du skrevet 30+30x0+3! tror jeg de færreste hadde svart rett.

Noe som sier meg at utropstegnet ikke var del av oppgaven ;)

Jeg har også vært litt fascinert av sånne oppgaver, det går som oftest i å kjenne riktig rekkefølge på regneoperasjoner men det hjelper ikke at folk legger inn detaljerte løsninger steg for steg, nestemann insisterer likefullt på at svaret blir noe heelt annet.
 
Redigert: